Voorstellen TdM - Polo 6R Bluemotion

Even voorstellen, nadat ik hier al een poosje mee lees. Ik ben Tom, 35 jaar en ben sinds februari dit jaar in bezit van een zwarte 6R Bluemotion. Helemaal standaard, het enige wat ik heb gedaan is een RCD330 gemonteerd. Deze aangeschaft nadat van m’n vorige Audi A6 Avant een nokkenasversteller besloot er mee op te houden midden op de snelweg, waardoor de zuigers de kleppen een kusje gaven. Niet meer waard om te repareren en ook geen grote auto meer nodig, dus besloten om een Bluemotion dieseltje aan te schaffen. En deze bevalt me ontzettend goed tot nu toe.

Mijn autogeschiedenis:

- In 2005 begonnen met een 1984 Peugeot 205 die ik voor 300 euro kocht
- In 2007 kwam daar een 1978 Ford LTD bij, die ik volledig naar lowrider heb verbouwd, deze is nog altijd in mijn bezit
- In 2008 kwam er een BMW E30 325i Touring in plaats van de 205
- In 2014 werd het een Audi A6 Avant Quattro (type C5 met de 3.0 V6)
- En nu dus een Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion als daily
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: H11 en Thomaskol
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!