Talk & Pics VAG Meeting Asten 2012

Hartelijk dank voor de positieve woorden heren! Opkomst was voor ons onverwacht hoog, en terrein onverwacht klein ivm ontbreken grasstrook ivm vervroegde verbouwing :( dan is het of het event afblazen en de sponsors terugbetalen, of gewoon roeien met de riemen die je hebt -> een man een man, een woord een woord, die meeting moest er dus gewoon komen. En door onze hardwerkende vrijwilligers is het grotendeels toch goed gekomen, helaas door wat "pressie vanuit de heren der blauwe petten" moest we al rap mensen bij het hotel laten parkeren, maar gelukkig werd dat over het algemeen begrip voor getoont.

Uhu ik ben rond 1 uur weer vertrokken, maar boy o boy wat was het GIGA DRUK!!! Veel moois gezien maar echt giga veel oude meuk. Allemaal die gare prut golfjes moesten ze verbannen.

Mensen weigeren op gronde van het uiterlijk van hun auto vind ik persoonlijk geen optie, iedereen deelt dezelfde hobby, maar niet iedereen heeft er een even groot budget voor. En je trapt veel mensen tegen het verkeerde been als je zo zou selecteren, duurt nog langer bij de entree, en leidt tot taferelen zoals bij MIVW 2011 waarbij veel mensen furieus reageren. Ons standpunt is altijd dat een meeting er is voor autoliefhebbers, hoe zij vervolgens hun auto "liefhebben" is niet aan ons om te beoordelen (behalve bij S&S jurering Stick Out Tongue natuurlijk), wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Nogmaals bedankt voor de opkomst, en het even wachten op de prijsuitreiking ;) en hopelijk allen tot volgend jaar! Dan wederom met grasstrook + vijver -> Asten am See(tje) 2013! Big Grin
 
Ziet er zeer geslaagd uit! Winnaars gefeliciteerd, maar we hadden ook wel verwacht dat er een prijs mee kon naar huis toch Big Grin. Kwam volgens mij Barry nog tegen op de A2 ter hoogte van Eindhoven rond 5 uur kan dat kloppen?

Dat kan kloppen!! Dat was ik ;)

Had wel mijn oogkleppen op, had een uur om van Asten in Rotterdam Centrum te komen voor een etentje... had het gas er lekker op zeg maar :)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!