Voorstellen SY96

SY96

Bekend lid
288
121
47
Hallo Iedereen,

Kwam zojuist te weten dat een nieuw forumlid zichzelf altijd dient te introduceren door middel van een eigen topic. Mijn naam is SY (i.v.m. privacy), zit in mijn laatste jaar van de Master opleiding Biomedische wetenschappen, ben een fanatieke amateur bodybuilder en ben sinds eind 2017 in het bezit van een VW Polo 6R die zeer waarschijnlijk binnenkort de laan wordt uitgestuurd wegens een lekkende motor (koelvloeistof).

Gr.

S
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Welkom!



Klopt zeer zeker niet. Ik heb mezelf nooit geïntroduceerd dmv een topic.
Bodybuilder is wel nice, is vast ook een hele kunst om dit te combineren met school
Haha, het is haast onmogelijk. Heb wegens stages (amsterdam en rotterdam) de laatste 2 jaar niks meer met fitness gedaan, dus je kunt je vast wel voorstellen dat mijn "goddelijke" (lol) lichaam gedegradeerd is tot de classe "vetzak". Gelukkig ben ik afgelopen maanden bezig geweest om de draad op te pakken, ben 16 kilo afgevallen dus " i will be back" Stick Out Tongue

Maar klopt, een studie en een bijbaan is niet echt bevorderlijk voor je hobbies.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!