surfdude bm :: 2010 Volkswagen polo bm

Voorste zijruiten kun je rustig laten doen daar, ze demonteren de ruit, zodoende je niet tegen een lelijk randje zit te kijken.
Hoeveel % donker wil de ruitjes hebben?
 
Niet om de moraalridder te willen uithangen, maar omdat ik er erg benieuwd naar ben: is het nu wel of niet toegestaan om de voorste zijruiten ook te tinten?
Gebeurt het trouwens met folie of tinten ze de ruiten zelf?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Alle ramen achter de B-stijl moeten er aan geloven. en twijfel tussen 35% of 55%. De voorportieren laat ik lekker standaard ivm met regelgeving. En dit geeft mijn niet zoveel meer waarde.
 
@deMercer, er zijn idd strengere regels voor de vorruitem, dus het is zeer verstandig als je het besluit te doem, het bij een bedrijf te doen zodat je een certificaat krijgt dat het niet te donker is mocht je ervoor worden aangehouden ;)
Oh en de voorruiten mogen niet zo donker worden als de achterruiten getint mogen worden ;)
(voorruit dacht ik helemaal niet zelfs)

@surfdude, welke kleur laat je t tinten? ;)
Ik vind zelf de 35% groen van vw nog helemaal niet zo verkeerd :)
 
VW  6R  1.2TDI 
Geen zorgen, bij dat bedrijf krijg je netjes een certificaat, en wordt nagemeten met een tintman waar je bij staat.
(Maar certificaat garandeert niet, dat je er wel gezeik mee krijgen kan.)( Alle ruiten)
Achterruiten mag je zo donker maken als je zelf wilt, voorruiten mogen, zoals Volkwagen de achterkant levert.

Laat je er nog een zonneband in zetten? Bevalt me erg goed.
 
@gewoonjan wordt 35% zwart of groen, 55% is wel redelijk donker. Laat de keus even afhangen tot ik ze allebei gezien heb. inderdaad de 35% van vw is wel nice.

@deMercer het wordt gedaan door folie. Ze halen de ramen uit het raammechanisme. Hele klusje duurt wel een uurtje of 4.

Nee er komt geen zonneband op vind ik persoonlijk niet echt bij me autootje passen. Alhoewel het soms wel verdomd handig kan zijn. eind van de maand een afspraak gemaakt ben benieuwd.
 
Nog twee nachtjes slapen en dan worden de raampjes getint.......

Welke velgen zouden jullie kiezen wordt 17 inch
wkrboavistamatzwart.png
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/MG
wkrrotormatantracietmet.png
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
wkrrotormatzwart.png
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Ai ai, jullie maken me aan het twijfelen heb gelukkig nog even de tijd om er over na te denken. Heb onder tussen al wat photoshops bekeken met donkere velgen en ziet er toch wel mysterieus uit. :???:....

@enzolino, had die ook ergens gezien maar dacht alleen leverbaar in steek 5 x 112.

Ps waar te krijgen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!