suikerbuik's Polo BM

Polo BM, full option, alle opties dus aanwezig die er voor de BM maar te bestellen zijn, dit alles aangevuld met 18" audi RS3 sportback velgjes met Falken 215/35 ZR 18 bandjes, kijk en oordeel, ikzelf vind dit een geslaagde combinatie....
 
Re: Mijn Polo BM

Hey dat ziet er netjes uit, is jouw polo ook verlaagt ? Ik geloof dat de donkere achterlichten op wit wel mooi zullen staan ( in combi met kleur in je velg) :)

grt daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
wauw, echt een prachtige combi Big Grin
veel plezier er mee!^^
even een kort vraagje, zijn die velgen 5x100 qua steek of heb je daar een adapter voor moeten gebruiken :?:
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik moet je zeggen dat het comfort het er niet echt op achteruit ga, uiteraard zal je wel wat meer voelen als ze originele 15'' waarmee hij geleverd is, maar het valt echt alles mee, ik pak gewoon dremples op normale snelheden en dergelijke, nee ben er echt wel over te spreken, paar dikke velgen moeten er bij mij toch wel onder hoor, velgen maken de auto ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!