Subwoofer op geschakelde plus

Goedenavond,
Ik zit met een probleem, na het inbouwen van mijn nieuwe speakers heb ik besloten om er nog een subwoofer bij te zetten, alleen nu doet de remote vanaf achterop de radio het niet om een of andere reden. Zou ik misschien mijn subwoofer op de geschakelde plus van de radio kunnen zetten? De gele of rode draad. En dan gewoon doorlussen of kan dit niet?
Mvg,
Patrick
 
Volkswagen polo  Polo 9n3  1.8 200 pk 
Goedenavond,
Ik zit met een probleem, na het inbouwen van mijn nieuwe speakers heb ik besloten om er nog een subwoofer bij te zetten, alleen nu doet de remote vanaf achterop de radio het niet om een of andere reden. Zou ik misschien mijn subwoofer op de geschakelde plus van de radio kunnen zetten? De gele of rode draad. En dan gewoon doorlussen of kan dit niet?
Mvg,
Patrick
Ja dat heb ik ook zo gedaan, werkt prima zo. Geschakelde draad is de dunnere zwart/rode rechtsonder op je quadlock stekker. Wel (logischerwijs) alleen gebruiken voor het signaal en niet als + voor de subwoofer :) Heb je vanuit de accu een dikke constante + kabel naar je subwoofer gelegd?
 
Ja dat heb ik ook zo gedaan, werkt prima zo. Geschakelde draad is de dunnere zwart/rode rechtsonder op je quadlock stekker. Wel (logischerwijs) alleen gebruiken voor het signaal en niet als + voor de subwoofer :) Heb je vanuit de accu een dikke constante + kabel naar je subwoofer gelegd?
Ja de gewone plus wel gewoon op de accu gezet ja
 
Volkswagen polo  Polo 9n3  1.8 200 pk 
Dit kan prima, die draad is enkel het signaal zodat de versterker aan gaat.

Het nadeel van een geschakelde plus is dat de versterker alleen aan gaat met contact aan en niet op de “accessoire” stand (net voordat je sleutel er uit gaat) welke de versterker aan houd tot de sleutel er uit gaat
Oke bedankt voor je bericht! Weet ik weer voldoende
 
Volkswagen polo  Polo 9n3  1.8 200 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!