Subwoofer in Polo 6R

Delex

Actief lid
Hi,

Ik wil graag een sub in mijn Polo 6R leggen om het geluid wat te versterken! De keuze is gevallen op de Pioneer TS-WX70DA: https://www.venderparts.nl/pioneer-...O15wIVFc13Ch2ZbgeMEAQYASABEgJgJvD_BwE#reviews

Ik heb hierbij gekeken naar de tutorial van Spaniard (https://www.mypolo.nl/xenforo/threa...a-inbouwen-en-aansluiten-op-een-rns-315.5345/)

Nu heb ik dus alleen echter een Composition Media Gen 1 in mijn auto liggen. Heeft iemand ervaringen met het inbouwen van een subwoofer op dergelijke systemen? Kan ik die tutorial redelijk aanhouden of moet ik mij er niet aan wagen?

Volkswagen  Polo 6C1 
Precies deze heeft een vriend van mij ook.
Mooi plat, bass is niet overdreven en echt goede kwaliteit.
Installatie zal redelijk hetzelfde moeten zijn, maar durf er geen zekerheid aan te geven (zoveel verstand heb ik er niet van).

Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak 
Precies deze heeft een vriend van mij ook.
Mooi plat, bass is niet overdreven en echt goede kwaliteit.
Installatie zal redelijk hetzelfde moeten zijn, maar durf er geen zekerheid aan te geven (zoveel verstand heb ik er niet van).

Dat is al positief om te horen! ben ook wel overtuigd dat het een goede aanvulling wordt. Zou jij hem is wellicht kunnen vragen of het een beetje overeen komt?

Ben zelf als de malle bang dat ik zo ga beginnen en dan helemaal vast loop en mn velgen komen volgende week binnen dus dubbele angst hahaha

Volkswagen  Polo 6C1 
Die Pioneer TS-WX70DA heeft een ingebouwde RCA converter, dus je kan gewoon de plus en de min draad van de achterspeakers doorlussen op je Pioneer subwoofer op de RCA-ingang. daarna is het een kwestie van plus (12v accu) , min, en remote (12v geschakeld) aansluiten en je systeem werkt.

Volkswagen  Golf 7 GTE 
ik heb paar maanden een versterker met een subwoofer ts-wx130da geinstalleerd in de auto. Na alle settings op de achterkant te hebben geprobeerd heb ik hem na 1 maand eruit gehaald. Bass geluid was verre van goed. Geen mooie volle bass.

echt zwaar teleurgesteld.

Volkswagen  Polo 6C 
ik heb paar maanden een versterker met een subwoofer ts-wx130da geinstalleerd in de auto. Na alle settings op de achterkant te hebben geprobeerd heb ik hem na 1 maand eruit gehaald. Bass geluid was verre van goed. Geen mooie volle bass.

echt zwaar teleurgesteld.
Klopt die under the seat subwoofers geven allemaal wel bass, maar dat zijn veelal hoge bass tonen, met een grote subwoofer met aparte versterker gaan je tonen veel lager. Dus als je echte bass wilt raad ik je een normale subwoofer met aparte versterker aan.

Volkswagen  Golf 7 GTE 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!