Stylo / 6r DSG

Hoi,

ik ben Roy en sinds een maandje rijd ik in deze Polo 6r met 1.2 motor en DSG7 versnellingsbak.

Ik heb de Polo standaard gekocht. Bij aankoop was deze voorzien van bi-xenon, 17 inch Boavista velgen en RNS.

Na aankoop heb ik direct het achterstallige onderhoud uitgevoerd en de auto voorzien van nieuwe banden.

Afgelopen zaterdag is de auto door Stroeve Motorsport voorzien van een ST-schriefset. De Polo rijdt en stuurt fantastisch!

Ik heb nog een aantal wensen en ik denk dat jullie me daar bij kunnen helpen. Zo wil ik bijvoorbeel graag in laten stellen dat wanneer de auto op slot gaat, automatisch alle ramen en het dak sluiten.

Ik ga even verder struinen op dit forum.

Groeten!
IMG_20180616_201505.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6r  Nog aan te schaffen 
Hoi,

ik ben Roy en sinds een maandje rijd ik in deze Polo 6r met 1.2 motor en DSG7 versnellingsbak.

Ik heb de Polo standaard gekocht. Bij aankoop was deze voorzien van bi-xenon, 17 inch Boavista velgen en RNS.

Na aankoop heb ik direct het achterstallige onderhoud uitgevoerd en de auto voorzien van nieuwe banden.

Afgelopen zaterdag is de auto door Stroeve Motorsport voorzien van een ST-schriefset. De Polo rijdt en stuurt fantastisch!

Ik heb nog een aantal wensen en ik denk dat jullie me daar bij kunnen helpen. Zo wil ik bijvoorbeel graag in laten stellen dat wanneer de auto op slot gaat, automatisch alle ramen en het dak sluiten.

Ik ga even verder struinen op dit forum.

Groeten!
IMG_20180616_201505.jpeg


Achterstallig onderhoud ? Heeft de auto dan paar beurten te weinig gehad
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 60PK 
Thanks! Ben er heel blij mee. [emoji56]

Inderdaad. De ramen en het dak sluiten als ik de sleutel langer ingedrukt houd.

Welke opties zijn aan te zetten op mijn polo, weet iemand dat?
 
Volkswagen  Polo 6r  Nog aan te schaffen 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!