Stuurkogel hoes vervangen Polo 6R1

Goedemiddag,

Helaas is vandaag mijn geliefde polo afgekeurd,

De Stuurkogel hoes rechts voor is gescheurd en is daarom niet door de APK gekomen

Nu heb ik een beetje op het internet gekeken of er mensen zijn die dit zelf hebben vervagen bij hun polo maar daar kwam niet echt iets uit.

Wel heb ik een video gevonden van "AutoDoc"

Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben en dit aanraden om dit zelf te doen of die dit zeker afraden om dit zelf te doen,

Ik hoor graag!
 
Volkswagen  Polo V Hatchback 6R1  1.2 77KW 105 PK 
Bij de binnenste kogel komt er wat meer bij kijken.
Ik weet niet hoe goed je erbij kan ander is speciaal gereedschap nodig.
Indien je er wel goed bij kan heb je of een grote bahco, grote waterpomptang, of grote steeksleutel nodig.
Mocht dit allemaal lukken moet de auto nog uitgelijnd worden gezien dit nooit 100% op de zelfde manier terug gemonteerd kan worden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!