Stuur optie 2FU of PU3

Ik wilde een stuur met knopjes en had in eerste instantie een optie 2FU genomen.
Nu krijg ik een herziene rekening i.v.m. de BPM veranderig maar staar er wel een PU3 optie op de lijst.

Iemand een idee wat de verschillen zijn ?
(heb dit ook aan de dealer gevraagd, maar dit soort vragen zijn blijkbaar moeilijk)

Het is wel fijn als alle knopjes werken, en als de 2FU de standaard optie is zou het die toch moeten zijn.
Maar aan de andere kant zijn er vast wel weer dingen aan de auto veranderd in productieweek xx of zo, en is alles weer anders..
 
ik heb een applicatie gezien op de iPhone die alle codes qua opties / uitvoering vertaald naar een begrijpelijke omschrijving...

ik weet niet of je een iPhone hebt, maar in de app store moet je zoeken naar VW
 
Ik was ook al druk met google in de weer geweest.

vond onder andere: http://www.automarkt-dinser.de/auto-vol ... X11267.php

PU3 Multifunktionslenkrad, Kleinlederpaket, Schaltwippen, Bordcomputer Plus mit Farbdisplay, nur mit Radio ab Code RGC oder Navi bestellbar, für Comfortline mit DSG-Getriebe

En:
(ergens ook uit een optie lijst voor een Golf 6)

PU3.3-Speichen Multifunktionslederlenkrad inkl. Schaltwippen (nur in Verb. mit 9Q5 und DSG) 60,— €
.2FU.3-Speichen Multifunktionslederlenkrad inkl. Schaltwippen (nur in Verb. mit 9Q5 und DSG) 330,— €


Lijkt toch meer voor een Golf dan voor een Polo te zijn.
 
Het is ook een issue voor de dealer natuurlijk.
Als er knopjes op het stuur niet werken moet hij het oplossen, maar ik woon 45 km van de dealer af, en zit niet te wachten op meerdere ritjes om zulke dingen op te lossen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!