Stroomschema Aircopomp polo 6r gti

Ik heb van de week aircopomp vervangen deze was kapot en alles opnieuw laten vullen etc.
Maar helaas de pomp krijgt geen stroom
Bang ergens kortsluiting maakt en zoek dus een stroomschema zodat ik even alles na kan lopen
 

Bijlagen

  • 0B9E307B-AD35-4674-80F9-B56DE76E593B.jpeg
    0B9E307B-AD35-4674-80F9-B56DE76E593B.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 18
Volkswagen  Polo GTI 6R  1.4 tsi 
00898 - Control Circuit A/C Compressor: Short to Ground
Possible Symptoms

  • Climate Control not working
Possible Causes
  • Fuse(s) faulty
  • Wiring and/or Connector(s) from/to Compressor Regulating Valve (N280) faulty
  • Compressor Regulating Valve (N280) faulty
  • Heating/Climate Control Module (J301) faulty
Possible Solutions
  • Check Fuse(s)
  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Compressor Regulating Valve (N280)
  • Check/Replace Compressor Regulating Valve (N280)
    • Check Measuring Value Blocks (MVB)
    • Perform Output Test
  • Check/Replace Heating/Climate Control Module (J301)
Special Notes
  • The Compressor Regulating Valve (N280) may not be available separately, in this case the entire Refrigerant Compressor needs to be replaced.

Wat heb je tot nu toe al gedaan?
Las net op Skodaforum dat iemand een draadbreuk had. Heb je de aircopomp wel vervangen door een van het zelfde merk/type of een imitatie?
 
  • Leuk
Waarderingen: Tabak33
Bedankt voor je reactie
Tot nu toe heb ik uitgelezen dan , alle zekeringen gecheckt , stekker op de pomp en 2 cm achter de stekker ( kabel ) gemeten hier stond geen spanning op
 
Volkswagen  Polo GTI 6R  1.4 tsi 
Update* dacht zal de AC is voor de gein aanzette en zag meteen het toerental veranderen . Zit nu met kippenvel in de auto ben blij dat ie het doet nu maar zit er toch ergens een kabelbreuk nu nog zoeken waar die zit , als iemand ergens iets van schema of knelpunten weet van de kabelboom gaarne
 
Volkswagen  Polo GTI 6R  1.4 tsi 

Staat verder niet echt een schema bij, maar ging volgens mij om de draad die vanaf je pomp naar de module loopt, ik zou dit niet in het dashboard zoeken, grotere kans dat het zich in de motorruimte bevindt
 
  • Leuk
Waarderingen: Tabak33
Denk eerder ook ergens in de motorruimte zag dat de kabel al dicht langs de uitlaat etc loopt we hebben lang geleden keer uitlaat veranderd voor een complete milltek mischien Toen al iets beschadigd we gaan et zien
 
Volkswagen  Polo GTI 6R  1.4 tsi 
Kabelbreuk is erg moeilijk zonder schema, als je een schema hebt kan je zo van de pomp terug naar de accu meten, stuk voor stuk en op een gegeven moment kom je erachter waar de breuk zit. Ik zou ook willen dat ik ergens Elsawin gratis is voor een klein prijsje kon vinden..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Tabak33
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!