Stotteren

Beste polofreaks,

Sinds half mei jl. in het bezit van een fantastiche polo gti (6r) met zo'n beetje alle opties erop en d'r aan. Al 7000k ermee gereden en eigenlijk niets te klagen. Echter de auto komt zo nu en dan stotterend (of inhouden) van zijn plaats in D1/S1. Auto al terug geweest naar de garage en daar is niets te vinden. Zelfs een software update gehad en nog niet tip top. Auto is niet getuned en rijd met Super Plus 98 rond van BP. Herkennen jullie dit?

Ik zal mijn profiel binnenkort updaten met wat mooie foto's en (actief) deelnemen aan dit forum. Allicht kan ik in september bij de MyPolo meeting zijn.

Arjan aka Smurf
 
Ik heb het bij totaal koude start. Dan loopt de auto 15 sec onregelmatig stationair en bij direct weg rijden wil hij wel ff moeilijk doen. Na 20 sec of 10 meter is het weg. VW kan niks vinden en stuurt ook mij weg met een niet normaal functionerende auto. Volgens VW is alles maar normaal.

Ik ben blij dat ik in Oktober van het VW gezeik af ben. :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!