Storing Titel (Geen voorvoegsel)

Hoi ‍♀️ ik hoop dat iemand mij kan helpen of weet waar ik kan zijn.
ik heb een ingewikkeld probleem met mijn polo uit 2014 diesel 1.4
Sinds enige tijd heb ik een storing in mijn auto van bandencontrole. En dat gaat samen gepaard met het niet doen van: parkeersensoren, temperatuurmeting van de buitenlucht en geen koude airco. Het gekke is dus als mijn auto zeer nat is dus door zware regen of een carwash is de melding weg en doet alles het weer... maar mijn temperatuur sensor geeft dan wel -40 graden aan...
na ongeveer 10 minuten als hij weer wat droger is krijgt hij weer de foutmelding terug..

hij is al uitgelezen bij de garage die vond alleen een systeem fout. Deze heb ik geupdate het was toen afentoe weg maar helaas is het weer terug. Verder kunnen ze mij niet helpen

iemand enig idee?? #help
 
Volkswagen  Polo  1.4 
Als ik zo jou klachten lees, zou ik het gaan zoeken in een slecht contact in de kabelboom of een kabelbreuk ergens naar een van de modules.
Begin maar eens met een CAN-bus controle. Dat is de communicatiebus tussen de seperate modules in jou auto.

Heb je een aftermarket trekhaak geinstaleerd in de auto? Controleer dan eens de CANbus aansluiting op de BCM. Ik weet, uit ervaring, dat dit vaak een beetje een houtjetouwtje oplossing is bij aftermarket trekhaken...
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: xbibiancax
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!