Storing Stadslicht B12E815

Beste Leden,

Ik heb sinds kort een storing die niet weg wilt gaan, ik had mijn halogeen stadslicht gewijzigd naar een LED, toen kreeg ik deze melding. Nu heb ik mijn koplamp vervangen voor een VLAND koplamp. Maar de melding blijft staan... , wat kan ik hieraan doen?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
De vland lampen hebben toch die lijn door de koplamp als stadslicht? Dus je bent van halogeen naar led lamp naar led strip gegaan.

Twee opties:

Uitcoderen
Weerstand plaatsen
In principe is het gewoon plug and play, ik kreeg die melding al eerst bij me halogeen lamp voorheen had ik ook een led lamp besteld echter na een tijd gaf die op, had ik een philips besteld van AliExpress :(, die gaf die foutmelding en daarna begon de drama. Nu heb ik dus vandaag nieuwe koplampen gemonteerd en ik dacht omdat het plug and play is moet er geen probleem zijn maar ik zat er naast..

Over die uitcoderen, is dat mogelijk met OBD11 zoja hoe?

(Foto voor duidelijkheid en de andere melding is linkerstadslicht)
 

Bijlagen

  • IMG_7865.png
    IMG_7865.png
    170.2 KB · Weergaven: 13
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Zoals ik al zei, die vland hebben geen canbus error free weerstand erin zitten, coderen of weerstand ertussen. Ik heb dat met mijn achterlichten gehad, kreeg op elke lamp een melding dat tie kapot was. Daarna overal een weerstand tussen gezet en nooit meer ellende gehad. Mocht ik de auto verkopen met oem achterlichten, hoef ik ook niks te coderen.
Kan je mij meer vertellen hoe ik dit kan aansluiten ?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 

Het zijn zulke, in verschillende wattage wat overeenkomt met je lamp. Dus de originele halogeen, daar staat het aantal watt op en zo'n weerstand moet je plaatsen. 1 draad op zwart, de massa en de andere draad op de plus van de betreffende lamp.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!