Stoelverwarming polo 6r

Beste leden ik heb een nieuw interieur gekocht leer voor mijn polo 6r 1.2 tdi van 2011, alles is kompleet met stoelverwarming. Heb een orginele kabel set gekocht plus de module, ook zit er een schema bij hoe aan te sluiten.

Toch wil ik via deze weg vragen aan leden hier of er iemand is die dit als eens heeft gedaan mij zou kunnen helpen om 2 voor stoelen aan te sluiten op de zekeringkast, bcm en licht schakelaar. Iemand dit dit al eens heeft gedaan weet ook hoe de kabel boom dan moet lopen.

Mocht er iemand zijn die mij zou kunnen helpen zou dat fijn zijn, uiteraard hoeft dat niet voor niets heb zelf ook orginele vcds dus ben op alles voor bereid.

Ik zelf kom uit Brabant al vast bedankt.Screenshot_20230701_230907_Samsung Internet.jpg20230511_172531.jpg
 
vw polo 6r  polo 6r  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!