Stinger Card Inbouw

Hallo,

A.s. vrijdag ga ik een Stinger Card in laten bouwen in mijn polo BM.
Ik ben echter in dubio over de locatie in het interieur...
Ik ad eerst gedacht deze te laten plaatsen onder de aircomodule, maar als je dan een keer een beker in de bekerhouder zet dan ben ik bang dat ik die beker er tegen aan stoot.
Heeft iemand anders misschien een goede locatie? Het moet wel makkelijk bereikbaar zijn, wel in het zicht van de bestuurder maar verder niet te opzichtig!
Hoor graag jullie mening! Grt
 
Ik heb 'ritregistratie' in de auto onder de airco module. Daar past dan geen beker/flesje meer inderdaad. Het is wel goed zichtbaar daar, alleen als je er naar kijken wilt moet je blik wel echt van de weg af richten.
 
jacovn zei:
Ik heb 'ritregistratie' in de auto onder de airco module. Daar past dan geen beker/flesje meer inderdaad. Het is wel goed zichtbaar daar, alleen als je er naar kijken wilt moet je blik wel echt van de weg af richten.
Ja daar zat ik dus aan te denken maarja waar heb je bij deze auto anders een goede plek... en die bekerhouder ben je dan inderdaad ook kwijt... Moet er nog eens goed over nadenken voor morgen..!
 
TomTom zei:
Vincentcla, hoeveel ben je kwijt aan het inbouwen?
Een vriend van me doet het. Zijn vader heeft een autoinbouwzaak en heb een leuke prijs gekregen voor het totaalpakket... Denk dat het inbouwen iets van een 200E was voor mij en normaal 300E...

Maarja ik had gehoopt dat iemand anders nog een goede oplossing had gehad...
 
Hij zit erin. Niet helemaal op de plaats zoals ik hem graag gehad had maar het werkt wel. Moet alleen nog een beetje falselisten en dan is het super! Alweer 1 controle gehad die ik niet gezien had!
 
[resize=600:78q59vcm]http://img218.imageshack.us/img218/7201/58940474.jpg[/resize:78q59vcm]

Gaat prima... Had hem eigenlijk wat verder naar achteren willen hebben maar ivm de aansluitingen ging dit niet. Nu zijn alleen de lampjes zichtbaar.(Card zit er niet helemaal in op deze foto) Hopelijk nu boetevrij he;)! Voor de inbouw en aanschaf moet je wel een 1100E minstens rekenen.(is de goedkoopste op internet)
Ik heb zelf nu niet het lasershield erbij genomen, deze aansluitingen zijn wel gelegd(dat zat ook in bedrag inbegrepen en doet men normaal niet!!) dus als ik die erbij neem is het enkel Plug & Play!
 
Thanks for the picture, mooi ingebouwd. Ik twijfel nog (en heb nog even de tijd om te twijfelen aangezien ik nog op mijn BM wacht) om er eentje te nemen, maar dit ding zorgt wel voor "onbezorgd rijden".
 
Lep op: De laser optie van stinger loopt een beetje achter en je bent niet 100% zeker dat die werkt.
Ze beloven wel een update, maar dat wil nog wel eens lang duren bij de heren uit Lisse.
 
Klopt maar de laser heb ik ook express niet genomen. De nieuwste laserguns die in Frankrijk gebruikt worden die zijn door de laser analyzer(werkt met licht/uv stralen) bijna niet waar te nemen of men moet deze erg gevoelig gaan afstellen maar dan krijg je veel foutmeldingen. Dien je een Laser Jammer te installeren vanuit de US.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!