Voorstellen Steve AW R-Line

Vandaag bij de dealer geweest en een rondje gereden met 1 van de monteurs. Helaas lukte het niet om tijdens deze pogingen het geluid op te wekken.

Ik heb wel uitgelegd aan de monteur hoe het geluid ongeveer klinkt en dat dit dus hetzelfde klinkt als met de vorige versnellingsbak. Ironisch is dat er nu gezegd wordt dat dit geluid geen kwaad kan, aangezien hetzelfde geluid wel de aanleiding is geweest voor het vervangen van de DSG, koppelingen en de mechatronic een aantal weken geleden.

Maar ik heb besloten mij erbij neer te leggen en ditmaal te vertrouwen op het oordeel van de monteur. Gelukkig is het een lease auto, mocht het in de toekomst alsnog kapot gaan dan zijn de kosten tot 12 november dit jaar voor de fabriek en na deze datum voor de lease maatschappij.

Dan maar een mooi plaatje bij het bericht uploaden om dit hierboven allemaal snel te vergeten! Stick Out Tongue

IMG_3066.jpg
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Vandaag bij de dealer geweest en een rondje gereden met 1 van de monteurs. Helaas lukte het niet om tijdens deze pogingen het geluid op te wekken.

Ik heb wel uitgelegd aan de monteur hoe het geluid ongeveer klinkt en dat dit dus hetzelfde klinkt als met de vorige versnellingsbak. Ironisch is dat er nu gezegd wordt dat dit geluid geen kwaad kan, aangezien hetzelfde geluid wel de aanleiding is geweest voor het vervangen van de DSG, koppelingen en de mechatronic een aantal weken geleden.

Maar ik heb besloten mij erbij neer te leggen en ditmaal te vertrouwen op het oordeel van de monteur. Gelukkig is het een lease auto, mocht het in de toekomst alsnog kapot gaan dan zijn de kosten tot 12 november dit jaar voor de fabriek en na deze datum voor de lease maatschappij.

Dan maar een mooi plaatje bij het bericht uploaden om dit hierboven allemaal snel te vergeten! Stick Out Tongue

IMG_3066.jpg
Aan de plaatjes ligt het niet!!
 
Volkswagen  Polo aw  1.0 TSI 85 kw 116 pk dsg R-Line 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Steve Up! TSI en Jay511
Mooie auto heb je (l).
Welke leasemaatschappij heb je ?Mag dat zomaar aan een leasebak zoveel aan te versleutelen?
De wielen en verlaging is met toestemming van de lease-maatschappij.

De lip mag officieel niet, omdat er gaten in de bumper door zijn gekomen aan de onderzijde. De tuning mag ook niet.

De lampenfolie heb ik geen idee van, maar ik zou het raar vinden als er moeilijk over gedaan wordt aangezien het er zo af te halen is.

Mijn custom stuur zal vast ook niet mogen, maar is ook zo weer om te wisselen voor een OEM stuur.

Het wrappen van delen of de gehele auto mag volgens mij van iedere lease-maatschappij. Dit houdt beschermt de originele lak namelijk en deze blijft daardoor langer mooi!
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Vandaag bij de dealer geweest en een rondje gereden met 1 van de monteurs. Helaas lukte het niet om tijdens deze pogingen het geluid op te wekken.

Ik heb wel uitgelegd aan de monteur hoe het geluid ongeveer klinkt en dat dit dus hetzelfde klinkt als met de vorige versnellingsbak. Ironisch is dat er nu gezegd wordt dat dit geluid geen kwaad kan, aangezien hetzelfde geluid wel de aanleiding is geweest voor het vervangen van de DSG, koppelingen en de mechatronic een aantal weken geleden.
Hoe is het geluid precies? Ik hoor bij mijn DSG ook bij heel rustig rijden soms een "klunk'' geluid. Vooral in een stille parkeergarage. Je zet in achteruit en naar D. En andersom krijg ik het.
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!