Stemmen voor Foto van de Maand NON Photoshop januari 2014

Wie vind jij Foto van de Maand NON Photoshop januari 2014?


  • Totaal aantal stemmers
    33
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeeOow

Voormalig teamlid
4,533
1,201
208
Beste Leden,

Hierbij de inzendingen voor de Foto v/d Maand januari 2014.
Stemmen kan tot en met zondag 29 december 2013.

Als je op je eigen foto stemt dan zal je eigen + extra stem eraf gehaald worden.

Robbie - Robbie


Korwin


Tijmi
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Is eigenlijk toch wel jammer dat slechts 0,66% van alle leden, maar de moeite neemt om te stemmen!!!!!!!

dit terwijl DeeOow, en nog andere, er genoeg tijd en energie insteken elke maand.

Vind ik ook erg jammer, zat al te denken om een soort van nieuwsbrief te maken dat iedere maand verstuurd wordt.
Alleen de vraag is, hoeveel actieve leden hebben we? Moeten we dat eerst opschonen? Opt-in Opt-out?
Iedereen een e-mail sturen met de vraag om te abonneren of iedereen al geabonneerd maken?
 
BMW  1 serie  1.6 
Vind ik ook erg jammer, zat al te denken om een soort van nieuwsbrief te maken dat iedere maand verstuurd wordt.
Alleen de vraag is, hoeveel actieve leden hebben we? Moeten we dat eerst opschonen? Opt-in Opt-out?
Iedereen een e-mail sturen met de vraag om te abonneren of iedereen al geabonneerd maken?

kunnen jullie niet een soort van uitdraai maken van de niet actieve leden oid? En hen dan in de gelegenheid stellen of ze nog steeds lid willen blijven.

Verder kun en mag je volgens mij niemand dwingen om te stemmen, maar heeft de wedstrijd dan nog zin. Dit vanwege alle tijd en moeite welke erin wordt gestoken.
 
kunnen jullie niet een soort van uitdraai maken van de niet actieve leden oid? En hen dan in de gelegenheid stellen of ze nog steeds lid willen blijven.

Verder kun en mag je volgens mij niemand dwingen om te stemmen, maar heeft de wedstrijd dan nog zin. Dit vanwege alle tijd en moeite welke erin wordt gestoken.

Dit is natuurlijk een optie denk alleen dat er genoeg leden zijn die rond deze tijd eventueel minder tijd hebben minder op het forum zitten en andere prioriteiten hebben?
 
De één wil er meer tijd in steken dan de ander. Soms melden ze zich alleen aan om informatie te krijgen en houden niet van om hun eigen auto te laten zien. Bij forums hou je toch dat je actieve members hebt en members die af en toe eens een kijkje komen nemen. Denk dat deze vrijblijvendheid juist goed is. Zelf zit ik deze week minder op het forum omdat het kerst was en oud en nieuw eraan komt.

Deze maand hebben we juist veel stemmen als ik dat zo zie. Daarbij vind niet iedereen het interessant om te stemmen welke foto mooier is. Je kunt iemand niet verplichten om te gaan stemmen.

Zelf hebben we, de gehele forumstaf, er voor gekozen om dingen te doen voor het forum. Er tijd in steken zodat het een leuk forum is én blijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!