stelmotor V68

waar bestel ik het best/goedkoopst de stelmotor V68? Bij de dealer betaal je de hoofdprijs, op ebay vind ik m niet.....

Is er ook iemand in de omgeving Leeuwarden met enige ervaring met inbouw van deze stelmotor?
 
Als je het bestel nummer hebt kan je ze zo op ebay vinden. Begint met 6BQ ergens in die richting, staat sowieso op de oude stelmotor. ;)
Hier op het forum zijn diverse topics die laten zien hoe je je stelmotor kan vervangen en ook het bestelnummer. Heb het zelf ook gedaan alleen heb daarvoor mijn hele dash er uit gehaald. Je kan het ook bij een dealer doen alleen daar ben je ongeveer 600euro kwijt.
Je hoeft niet je hele dash eruit te halen alleen dat is een rot werk en dan ligt bijna alsnog je hele dash eruit.
 
Hallo,

Bestel nummer van de V68 stelmotor is bij de vw dealer : 6Q0907511

Rond de 138.90 in de btw bij de VW dealer zonder eventuele kortingen.

En inderdaad hier op het Forum over de hoe en wat.

Ik was zelf meende ik rond de 150/200 euro kwijt voor het laten inbouwen van stelmotor 154 en 68 bij me plaatselijke garage Big Grin

Suc6 verder
 
Haha nee in het midden van het land bij dronten/walibi/lowlands even de bon op gezocht 150 euro inc. btw en het opbieuw inleren van de stelmotoren ;) mooi prijsje dacht ik zo bij de dealer ben iets meer kwijt...maarja die bouwen ook heel het dashboard der uit :S
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!