Stefano zijn Polo 6R 444 Limited Edition

Mijn Polo 6R 444 Limited Edition.

[resize=600:2p1qnaka]http://i53.tinypic.com/mt0d8l.jpg[/resize:2p1qnaka]

[resize=600:2p1qnaka]http://i54.tinypic.com/dvlc85.jpg[/resize:2p1qnaka]

Met een ABT Uitlaatsysteem.

Er komen ook nog Carbon spiegelkappen op
en een zilver ABT logo aan de bestuurderskant in de voorgril
en een zilver ABT logo inplaats van de TSI letters.
 
Re: Polo 444 Limited Edition

Mooie wagen.


Even kleine off topic vraag? misschien

Welke velgen zitten er nu precies onder de polo 444? er staat er hier in het winkelcentrum ook 1tje en ben erg gecharmeerd van de velgen onder de witte polo
Ik zoek ze zelf ook en ik dacht dat het de mak iguan velgen waren maar die kan ik nergens in die kleur vinden?

(sorry als het al ergens staat? heb gezocht maar kan het zo snel niet vinden.)


Mvgr

Raymond
 
Re: Polo 444 Limited Edition

Hey, welkom hier met je bruto Polo! Toevallig zag ik gisteren een BM met die mak Iguan velgen! Ze zijn dus wel los bestelbaar blijkbaar! Stond erg mooi! Was ook een witte!
 
Re: Polo 444 Limited Edition

Sharky zei:
Hey, welkom hier met je bruto Polo! Toevallig zag ik gisteren een BM met die mak Iguan velgen! Ze zijn dus wel los bestelbaar blijkbaar! Stond erg mooi! Was ook een witte!



Nou dan ben ik benieuwd waar...

Na heel wat mailen en bellen met de lokale vw enz achter nummer van mak gekomen en mail ardress

Hebben al reactie gegeven dat die velgen idd van hun komen maar niet los te krijgen zijn...

Heel apart als er zoveel vraag naar is blijkbaar want de vraag was al bekend en de vw hier heb er ook al zat vragen over gehad.....


Miss dat diegene gewoon een setje overgenomen heeft van iemand die een 444 had?
mocht iemand ze vinden heb ik wel interesse Stick Out Tongue
 
Re: Polo 444 Limited Edition

stefanovdl zei:
mak iguan velgen in die kleur?

Yups, echt die kleur! Moest gewoon ff kijken, vond ze erg mooi zo onder een witte! Vond het al apart omdat ik destijds niet kon kiezen voor die kleur Stick Out Tongue Ze zijn wel te bestellen denk ik! Anders is iedere 444-rijder de klos bij een kapotte velg, kan me dat niet voorstellen!
 
Re: Polo 444 Limited Edition

Sharky zei:
Hey, welkom hier met je bruto Polo! Toevallig zag ik gisteren een BM met die mak Iguan velgen! Ze zijn dus wel los bestelbaar blijkbaar! Stond erg mooi! Was ook een witte!

misschien wel in het zilver gekocht en zelf in de donkere kleur laten spuiten?
 
Re: Polo 444 Limited Edition

De velgen zijn gewoon dor vw te bestellen als je schade hebt. Alleen heb je dan een chasisnummer nodig can je wagen omdat ze exclusief zijn voor de 444


Enige optie is zelf antraciet late poedercoaten of overnemen van iemannd met een 444 die ze zat is.


Gr
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!