Steef, 9N 1.4 FSI 2004 (Verlaagd)

pfff, dan begint het net..
is net of je dan altijd zonder schoenen loopt haha.

mooie update.
kan nog veeeel lager.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Even snel auto gewassen, om te kijken wat ik kan verwachten als ik met de 5 stappen aan de gang ga.

img0353ip-1.jpg

img0355n-1.jpg

img0357mh-1.jpg


Het is wel nodig.
Zo op het eerste gezicht valt het mee.
Even het weer in de gaten houden, als het goed weer is, en ik ben vrij dan ga ik even dapper poetsen.
 
Hallo allemaal,

Na tijden afwezig te zijn hier, een kleine update.
Door trouwen, anderwerk en dus een ander leven, heb ik niet meer zoveel gedaan met mijn Polo. (zie foto 1).
vwpolo.JPG
Inmiddels staat er 205.500 km op en heb de nodige reparaties gehad.
Vanwege mijn nieuwe baan zal ik elke dag 60km woon-werk verkeer moeten rijden, dus een goede auto is gewenst.
Daarom heb ik van de week een nieuwe auto besteld. Een Mazda 2 Sport Selected. (zie foto 2).
mazda2.JPG
Deze zal ik in januari kunnen ophalen.
Het is geen VW meer, dus daarom zal ik mijn account laten verwijderen.
Bedankt voor alle hulp, informatie en gezelligheid.

Vriendelijke groet,
Stefan (Magnat)
 
Mooie vervanger zeg Steef (ondanks het geen VW meer is ;)) gefeliciteerd, je kan gewoon
op ons gezellige forum blijven hoor ook al heb je straks geen Polo meer. Gewoon straks deze
gegevens over laten zetten naar "Mijn Andere Auto" en hier dan je nieuwe ride toevoegen :).
 
Volvo  -  - 
Jammer, weer een 9N minder op het forum. Heb je toevallig de foto's nog van het verlaagde? Ik was benieuwd hoe dit uitzag.

Deze foto kwam ik nog tegen.
Hij is 3cm verlaagd en dat was prima tenzij je met elke verkeersdrempel ruzie wil hebben.

Hij zal in januari te koop zijn, maar dan moet ik er eerlijk bij zeggen;
- Kleine schade op motorkap (door vuurwerk)
- koppeling maakt geluidje
- uitlaatgas storing (sensor defect)
- airco werkt niet meer optimaal.

Geen idee of mensen handig zijn en hier nog wat mee kunnen/willen.

Waarschijnlijk zal ik hem bij de dealer neerzetten bij ophalen van mijn nieuwe auto.
 

Bijlagen

  • 90B7C508-904C-49E4-9C4B-209A3232E03F.jpeg
    90B7C508-904C-49E4-9C4B-209A3232E03F.jpeg
    9.9 KB · Weergaven: 12
Mooie vervanger zeg Steef (ondanks het geen VW meer is ;)) gefeliciteerd, je kan gewoon
op ons gezellige forum blijven hoor ook al heb je straks geen Polo meer. Gewoon straks deze
gegevens over laten zetten naar "Mijn Andere Auto" en hier dan je nieuwe ride toevoegen :).

Dank je, ben wel blij met de keuze voor de Jap.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!