Steef, 9N 1.4 FSI 2004 (Verlaagd)

Vraagje

Mijn volgend project is speakers plaatsen in een hoedenplank van MDF.
Weet iemand hoe dit zit.
Is er al een voorbereiding aanwezig bij de stekkerblok wat mijn radio ingaat, voor achterspeakers?
Hopelijk ben ik duidelijk genoeg zo.
Of zal ik dit zelf moeten toevoegen?
Draden trekken naar achter is geen punt.
 
Ja als je geen achterspeakers hebt in de panelen achter dan zitten er nog draden in je iso stekker. Die zul je er dus zelf in moeten prikken.

Echter voor speakers in de hoedenplank is het misschien nog veel beter om een tulp kabel naar achteren te leggen en het via een versterker te doen.
 
Ok, al een tijd niet actief geweest. Druk met andere dingen.
Nog niet zo heel veel veranderd. Maar tijd om er wat aan te doen.

Een paar kleine updates:
Xenon (H7 6000k)
forum

LED Stadslichten.
stadslichten-1.jpg

(Hier binnenkort foto's van)

JBL GTO 6528 (2-weg coaxiaal Luidspreker, Vermogen: 180 watt)
speakersh-1.jpg


Nu ben ik druk bezig met velgen.
Hierover wil ik graag jullie advies/hulp.
Wat vinden jullie een mooie velg onder de Polo 9N?
Hoeveel Inch? Bandenmaat? Banden merk? enz enz
Ik zat zelf te denken aan 16"
Laat even wat plaatjes zien!
Ik wil graag wat ideeën opdoen.



Werken deze Hid Xenonlampen goed.ik had ze een half jaar steken maar heb ze erna eraf gedaan omdat er veel storing was, en mijn linkerlamp werkte 60% van de tijd niet. Mij nu pilot aangekoch en ben ik meer tevereden over. Voordeel was wel dat hid 7000k heeft pilot niet
 
Werken deze Hid Xenonlampen goed.ik had ze een half jaar steken maar heb ze erna eraf gedaan omdat er veel storing was, en mijn linkerlamp werkte 60% van de tijd niet. Mij nu pilot aangekoch en ben ik meer tevereden over. Voordeel was wel dat hid 7000k heeft pilot niet

Ik ben zeer te spreken over de Hid Xenon. Ik heb ze nog niet zo lang in gebruik, maar ze werken goed.
Een vriend heeft ook goede ervaringen ermee.
Een andere vriend is inmiddels bezig met z'n 2de setje Pilot Xenon.
Dus daar kan het ook mee mis gaan.
Dan heb ik (maar dat is persoonlijk) liever een goedkoper setje. Want voor dat geld heb je 4 Hid Xenon setjes.
Mocht dit om wat voor manier stuk gaan, dan voel ik het niet zo in mijn portemonnee!
 
Ik ben zeer te spreken over de Hid Xenon. Ik heb ze nog niet zo lang in gebruik, maar ze werken goed.
Een vriend heeft ook goede ervaringen ermee.
Een andere vriend is inmiddels bezig met z'n 2de setje Pilot Xenon.
Dus daar kan het ook mee mis gaan.
Dan heb ik (maar dat is persoonlijk) liever een goedkoper setje. Want voor dat geld heb je 4 Hid Xenon setjes.
Mocht dit om wat voor manier stuk gaan, dan voel ik het niet zo in mijn portemonnee!

Dat is natuurlijk wel waar, maar heb toch nog 2 jaar garantie op de xenon van pilot ik weet niet hoe het bij hd zit? Ik had dat in essen op de motorshow gekocht in 2010 toen.
 
Dat is natuurlijk wel waar, maar heb toch nog 2 jaar garantie op de xenon van pilot ik weet niet hoe het bij hd zit? Ik had dat in essen op de motorshow gekocht in 2010 toen.

Ik heb het even op moeten zoeken, maar ik heb 18 maanden garantie op mijn Hid setje.
Bij die vriend met Pilot, zijn de lampen bij aandoen ook veel meer aan het knipperen, voordat ze uiteindelijk aan gaan.
Weet niet of dit goed is/ goed voor de lampen is.
Bij mijn Hid springen ze vrij snel aan.
 
Net even mijn auto achter gelaten bij Proflile Tirecenter.

Even 2 slechte foto's gemaakt met mijn HTC Disire.
imag0180rm-1.jpg


imag0181ti-1.jpg


Sinds de velgen afgelopen zaterdag trekt de auto wat naar rechts.
Wat ik vooral merkte op de snelweg.
Misschien was dit eerder ook al, maar was me nooit echt opgevallen.

Kan geen kwaad om even te laten uitlijnen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!