Start problemen koud weer

Nou de accu is het dus niet, zat er wel iets onder maar dat kwam meer omdat het maar een heel klein stukje rijden was en de accu niet echt de tijd had om volledig op te laden.
Misschien toch maar eens naar die sensor kijken, mits ik weet waar die zit, is die sensor ook uit te lezen met de VAG-COM?

Komt alleen weer een probleem bij, volgens de garage waren mijn schokdempers voor op!!!!! Hoe weet ik of dat echt zo is, de ene garage zegt van wel terwijl de andere zegt van niet.............
 
omulder zei:
Komt alleen weer een probleem bij, volgens de garage waren mijn schokdempers voor op!!!!! Hoe weet ik of dat echt zo is, de ene garage zegt van wel terwijl de andere zegt van niet.............

Naar een bandenboer rijden en op de testbank , krijgt een mooie uitdraai en dan weet je precies waar je aan toe bent ;)
 
Ik heb ook zo'n klapperend geluid achter aan de bijrijders kant, erg irritant kan ik je vertellen, vooral als je over klinkers rijd!!!

Ben toen even naar de kwikfit geweest, die heeft hem op de brug gezet maar kon niks vinden, vervolgens naar de Sprint geweest om op de schokdemper test bank (of hoe het ook heet) te laten zetten, denk je wat, ga je voor een probleem achter zegt die man dat mijn schokdempers voor op zijn, moest op iets van 40 en/of daar boven zitten maar ze zaten op de 31 en de 37 en waren dus echt op, kosten: 295,- (meer niet?!?!?!) vervolgens terug gereden naar de Kwikfit en die rekenende: 365,- (steeds meer!!!) die hadden geen test bank maar drukte gewoon op de auto en hadden nou niet het idee dat ze echt helemaal op waren......................

Kortom mijn probleem achter is nog niet opgelost en zit nu weer met een ander probleem voor de voorkant.
Wanneer weet ik of ze echt op zijn en aangezien ik niet echt handig ben is het denk ik ook niet echt zelf te doen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!