Starsky's ride
Starsky's ride

Showroom Starsky's ride

Polo 9N3 1.4 TDI 100pk
Merk
Volkswagen
Model
9N3
Uitvoering
Optive
Kleur
Black Magic Pearl
Bouwjaar
2005
Kleine update Stick Out Tongue

14jxjsz.jpg
 
Rijd je veel snelweg dan? Ik gebruik het persoonlijk niet al te veel, enkel voor hele lange ritten met 30+km rechtdoor rijden Stick Out Tongue

Niet echt, maar vind het altijd wel fijn. Daarbij ij ik altijd snel te hard Stick Out Tongue


Ja, das ideaal he? ben ook nog altijd blij dat ik er ook in heb laten zetten.

Zekers! Ik heb het zelf gedaan, was iets meer werk dan verwacht haha. Je moet bij een stekker in het schutbord en daar kwam ik niet bij van onder. Dus heb ik hele dashboard er maar uit gehaald Stick Out Tongue

Goede update!
Moet je daar nu wel of geen bepaalde boordnet/comfortmodule voor hebben?

Als je boordnet met 6Q2 begint kan het niet, voor de rest wel. Alleen ik krijg geen groen lampje op mn teller omdat die er niet op zit, maar de CC werkt wel.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!