Starsky's ride
Starsky's ride

Showroom Starsky's ride

Polo 9N3 1.4 TDI 100pk
Merk
Volkswagen
Model
9N3
Uitvoering
Optive
Kleur
Black Magic Pearl
Bouwjaar
2005
Re: Starsky's 9N3

handleidingen die niet op de site staan zijn altijd welkom! als je zin hebt mag je fotos en een stukje tekst naar me mailen dan zet ik het op de site! (mail = johan@mypolo.nl )

die van het dashboardkastje is zowiezo handig, zag dat je nog meer van die kleine details hebt gedaan (brillenvak, sleepoogkap) misschien kun je daar ook meteen handleidingen van maken?

ik hoor/zie het wel!

edit: watvoor cruise komt erin? missch ook een erg leuke/leerzame handleiding namelijk!!
 
Re: Starsky's 9N3

Johan zei:
wat betreft bekleding uitbouwen, daar weet Maik alles van!


daar was een mooie handleiding van maar nu staat er alleen "a" :lol:

voor de 9n3 kan je gewoon achterpanelen bestellen waar speakerroosters inzitten, ook idd een speakerhouder bestellen die je achter het paneel monteerd waar je de speaker op kan bevestigen. Kabels trekken voor een 3-deurs is vrij eenvoudig; die kan je gewoon in de standaard goten erbij leggen. Bij de 5-deurs moet je even kijk welke contacten er in de deuren nog vrij zij om de aan te sluiten (ik kan ook ff voor je opzoeken wat de originele contacten zijn als je wilt).
 
Re: Starsky's 9N3

starsky zei:
Wat voor een speakers kunnen er in dan? 16 cm? of 16,5 cm ?

je kan kiezen voor de 6 speaker of de 8-speaker uitvoering. bij 8 speakers zitten er midden en lage tonen in de achterpanelen, bij 6-speaker alleen lage tonen.

diameter kan ik geen eenduidig antwoord op vinden
 
Re: Starsky's 9N3

In een 5 deurs uitvoering zit er standaard 16,5 cm boxjes in de voordeuren en je kan 16,5 cm boxjes in je achterdeuren plaatsen.

In een 3 deurs uitvoering zit er standaard 13 cm boxjes in de voordeuren, maar je kan er zelf ook 16,5 cm boxjes inbouwen. In de panelen achterin wordt volgens mij alleen 13 cm boxjes geplaatst. Maar ik kan het ook verkeerd hebben hoor!
 
Re: Starsky's 9N3

hmm, nou moet ik even nadenken ik heb de versie met org. 8 speakers en heb een keer geweten wat voor diameters er voor en achter inzaten maar dat ben ik vergeten XD
 
Re: Starsky's 9N3

Vandaag even bij de stealer geweest.. Die knakker kon me niet zoveel vertellen over de diameter van de boxen.

Wat ik wel heb is aantal bedragen:

Boxen € 143,40
Kabels € 61,20
Steun/adapter € 11,55 p.s.
Boutjes etc € 6,50

Ik ga eerst eens kijken wat ik er al in heb zitten, daarna eventueel de steunen bestellen.
Aan de hand daarvan bekijken welke boxen er in kunnen en die dus bestellen..

Overigens vandaag nog wat leuks binnengekregen:

[resize=600:166w8f3x]http://i50.tinypic.com/6rq0k3.jpg[/resize:166w8f3x]
 
Re: Starsky's 9N3

dat zijn wat mij betreft juist de 2 mindere (budget) merken..
heb zelf JBL gehad en het klinkt idd best grappig.. maar zuiver klinkt het niet.. heb bij een vriend van me een complete audio-system set gehoord en dat gaat toch erg hard en goed zuiver!

die had 2 composets (voor + achter) en een sub (wel alles via de versterker!) aangestuurt door een Pioneer klapscherm

en heb op de zwarte markt (www.pimtensen.nl) een keer een hifonics-set beluisterd, dat is ook een erg leuk merk!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!