Starsky's ride
Starsky's ride

Showroom Starsky's ride

Polo 9N3 1.4 TDI 100pk
Merk
Volkswagen
Model
9N3
Uitvoering
Optive
Kleur
Black Magic Pearl
Bouwjaar
2005
Re: Starsky's 9N3

Wiel er dus af, imbusje die er in zit er uit halen. Daarna beetje rammen met een bankhamer op de zijkant van de trommelrem en dan ook met een schroevendraaier erachter wrikken. Dan komt ie wel los..
Beetje remmenreiniger erin spuiten en met de schroevendraaier langs de remblokken, daarna nog een beetje droogmaken als het nog nat is. Dan kan de trommel er weer om.
 
Re: Starsky's 9N3

Bij mij zit er een klein schroefje in, ik neem aan dat je die bedoeld.
Maar als het weer wat beter word ga ik het nog eens proberen.
Is het ook makkelijk om de remmen zelf te vervangen?
 
Re: Starsky's 9N3

Bij mij is het een kruiskop, zal wel per auto verschillend zijn denk ik dan.

Het lijkt wel te schuren achter, maar ja kan net zo goed roest zijn, dat weet ik pas als het er allemaal af is, maar ja wat is lang volgens jou ?
Want als het makkelijk te doen is doe ik het zelf, scheelt weer met de grote beurt die eraan zit te komen......
 
Re: Starsky's 9N3

Trommelremmen moet je zelf NIET doen als je er geen verstand van hebt. Je moet zorgen dat alle veertjes weer goed op de plaats komen en alles correct gemonteerd wordt anders knal je tegen de eerste de beste boom op met rijden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!