Standkachel

Ik ben het zat. Niet alleen het krabben, maar ook dat het ontwasemen dat een eeuwigheid duurt en ik pas op de plaats van bestemming (30 minuten later!) warme lucht uit m'n kachel krijg.

Heb wat offertes gevraagd voor een Webasto standkachel en krijg prijzen vanaf 1100 (eenvoudige bediening) tot 1450 (luxe bediening). Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die een standkachel willen, wellicht dat er wat korting te halen valt.

Ik heb het hier over een bedrijf in Venlo, zijn er nog meer geinteresseerden??
 
het valt idd op dat dat ontwasemen een eeuwigheid duurt.. zelfs als ik de voorruit met een speciaal product was wat dat moet tegengaan... echt een ramp is VW geworden..

het ziet er allessinds heel interresant uit ! maar het is niet bepaald gezond om je auto te laten draaien om het zo warm te krijgen dus ben wel benieuwd hoe zij dit aanpakken ?
 
PRIdEVisions zei:
het valt idd op dat dat ontwasemen een eeuwigheid duurt.. zelfs als ik de voorruit met een speciaal product was wat dat moet tegengaan... echt een ramp is VW geworden..

het ziet er allessinds heel interresant uit ! maar het is niet bepaald gezond om je auto te laten draaien om het zo warm te krijgen dus ben wel benieuwd hoe zij dit aanpakken ?

Standkachel verbruikt en verwarmt via een eigen bransdtofmotor de brandstof waar je auto op rijdt, minimotor in je polo ;)
 
Ben benieuwd hoe hij daar op reageert. Ik zal eens via mn werk bellen dat zal wel aanzienlijk schelen. Want wij laten daar ook altijd de standkachels van VW en MAN repareren :)
 
Ik heb een standkachel van Webasto in mijn Polo laten bouwen, en kan vertellen dat ik niet meer zonder kan!
Helemaal leuk is om de buren zien te krabben :mrgreen: 'morguh' en vervolgens meteen de weg op te gaan....
20 minuten voor vertrek kachel met de ab aanzetten dan zit je lekker in een voorwarmde auto zonder ooit te hoeven krabben.

Kom maar op met die strenge winter!! :mrgreen: ik ben er klaar voor!


Grtz
 
Roel83 zei:
Ik ben het zat. Niet alleen het krabben, maar ook dat het ontwasemen dat een eeuwigheid duurt en ik pas op de plaats van bestemming (30 minuten later!) warme lucht uit m'n kachel krijg.

Het ontwasemen hoeft toch geen eeuwigheid te duren. Maak je wel gebruik van je airco? Dit om het vocht uit je interieur te halen. Als mijn 9N3 na een werkdag buiten heeft gestaan is dit ontwasemen binnen een minuut gebeurd. Omdat mijn Polo 's nachts in de garage staat heb ik 's morgens nergens last van.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!