Standaard subwoofer van vw

Mischien dat iemand mij kan helpen en dit al heeft,
Ik zit te denken omdat ik tog weer een sub in de auto wil.
en volkswagen er 1 kan leveren voor in de reserverwiel
Klinkt dit goed of is het niks,
Ik wil liever niet zelf draaden gaan trekken omdat ik dit zonde vind dat alles dan los moet,
en het er dan tog ook professioneel in wil hebben.
maarja mocht iemand er ervaring mee hebben en dit dan tog bijvoorbeeld niet klinkt dan hoef ik het ook niet aan te schaffen ..
Groet MIke
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Ik heb hier bij aanschaf van mijn Highline ook naar gekeken, maar heb er uiteindelijk toch maar van afgezien. Ten eerste was mijn dealer niet zo happig op het inbouwen van de sub. Ten tweede is het geluid in de 6R standaard al best behoorlijk en een dergelijke sub zou niet veel beter geluid opleveren. Je hebt zelfs meer kans op vervormd geluid, doordat de sub op een dergelijk ongewone plaats zit.

Ik geloof dat deze sub (Pioneer toch?) ook nog eens 400 eur kost. Voor dat geld kun je wellicht beter op een andere plaats wat extra's laten inbouwen...
 
tja ik heb iets meer uitgegeven

nu alle speakers versterkt en een woofer naast t reserve wiel onder de vloer
bij een gewone polo kan ie ook in t reserve wiel

info mobile emotions in woerden
die bouwen upgrade kits voor auto's

gr andy
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!