Stalen velgen Polo 6r

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een set stalen velgen van 15 inch met daarop winterbanden over. Ik heb er met mijn vorige polo 6r probleemloos mee gereden, tot ik een nieuwe polo kreeg waar ook velgen en winterbanden bij zaten. Deze set kan dus weg.
De winterbanden zijn oud en dien je te vervangen. De velgen zijn dus ook al wat ouder maar wel prima en gewoon rond, niks geks mee gebeurd.
Wie voordelig op winterbanden wilt rijden doet een bod en laat er een paar mooie nieuwe bandjes op zetten.

Nieuw kosten stalen velgen minstens 120 euro dus een vraagprijs van 60 euro lijkt me heel realistisch.
Reageren via bericht hieronder of persoonlijk bericht.
Op te halen in Almere.
 

Bijlagen

  • IMG_2513.JPG
    IMG_2513.JPG
    82.6 KB · Weergaven: 36
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!