SPY-EUROPE Alarm Systeem

Hey!

Wij zijn afgelopen weekend bezig geweest om mijn SPY-EUROPE alarm systeem proberen in te bouwen, nu hebben wij het deels voor elkaar gekregen.
De Polo gaat op slot maar gaat niet open, hebben verschillende methodes geprobeerd met kabels verbinden maar niets heeft geholpen.
Ikzelf ben van mening dat er toch in de kabelboom een kabel is voor het open aansturen van de CV en 1 voor het sluiten. (sluiten werkt dus wel en dat is de dunne groen/gele kabel)

Dit is het setje die wij hebben: https://www.spy-europe.nl/epages/61657728.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61657728/Products/AA038
Wij hebben deze topic bekeken: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/how-to-6r-interieur-inbouwen-afstandbediening-cv.5610/

Wie weet wat wij eventueel verkeerd hebben gedaan of nog moeten doen?
 

Bijlagen

  • IMG_8369.JPEG
    IMG_8369.JPEG
    694.1 KB · Weergaven: 52
  • IMG_8370.JPEG
    IMG_8370.JPEG
    363.4 KB · Weergaven: 50
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Ik wil een ding zeggen. Verwijder die mooie blauwe koppelklemmen en soldeer voor een goed betrouwbaarheid van de koppelingen en van de werking van het systeem.

Massa gestuurd betekend dit schema:

negatieve_aansturing.JPG


@joosspekloos is het niet zo dat de CV van deze Polo's op de massa stuurdraad de open en dicht puls krijgt om en om.?
 
Ik wil een ding zeggen. Verwijder die mooie blauwe koppelklemmen en soldeer voor een goed betrouwbaarheid van de koppelingen en van de werking van het systeem.


@joosspekloos is het niet zo dat de CV van deze Polo's op de massa stuurdraad de open en dicht puls krijgt om en om.?

Wat betreft solderen; helemaal mee eens!!!

Wat betreft massa/plus... ik zou gewoon de aansturing nemen van de schakelaar en daarop aansluiten in plaats van op de motor
 
Wat betreft solderen; helemaal mee eens!!!

Wat betreft massa/plus... ik zou gewoon de aansturing nemen van de schakelaar en daarop aansluiten in plaats van op de motor

Ik wil het eerst werkend krijgen voordat ik kabels ga knippen en solderen.

De kabels heb ik aangesloten onder het stuur.
@joosspekloos weet jij welke kleuren het dan zijn bij de schakelaar? Groen/geel gaat de Polo wel mee dicht maar niet open.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Hierbij het schema van de betreffende vergrendingknop in de deur met de kleiuren

Het is massa gestuurd tussen bruin en bruin/Groen denk dat het zo moet zijn dat het contact gesloten moet blijven om de vergrendeling op slot te doen en van het contact weer open het te ontgrendelen. Dus niet met een Puls contact/

Suc6

1604414150193.png
 
  • Leuk
Waarderingen: markkie95, Sal en iichel
We zijn ermee bezig.
Als de deur al ontgrendeld is, dat geeft die wel een open signaal.
Maar als de deur dicht is geeft die geen open signaal.
Doen wij dan toch nog wat verkeerd?

Open op kabel Groen/Bruin
Dicht op kabel Groen/Geel
Auto vergrendelen werkt wel nogsteeds

@joosspekloos @Antera
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Ik vraag mij af, welke programmeer opties zijn er mbt de CV van een 6R?

Wil t graag voor je nakijken, maar zoals ik gister aangaf, in mn "VCDS" kapot gesmeten:mrgreen:...
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Hey,
Door een verhuizing tussendoor heeft het even geduurd maar we hebben het gisteren werkend gekregen via de bekabeling van de knop aan de binnenzijde. Dankjewel voor die tip!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!