Spritmonitor

Allen,

Ik heb een vraag. Op deze site is het mogelijk om spritmonitor.de als brandstof-graadmeter in te stellen in je profiel.
Wellicht leuk/handig om hier ook andere mogelijkheden aan toe te voegen? Autoweek heeft dezelfde mogelijkheden, maar dan voor de Nederlandse markt.
@Johan, wil je eens kijken of je dit mogelijk kunt maken?

Ik hoor het graag van je, want persoonlijk zou ik hierin wel geïnteresseerd zijn.
Ik heb NOG een Ibiza, maar de Polo is onderweg (staat in bestelling). Eigenlijk wil ik vanaf het begin mijn verbruik gaan bijhouden.

Groet,
Wacky
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Heel eerlijk zijn wij tijden terug op zoek geweest naar een programmeur die een eigen stukje software daarvoor wilde schrijven zodat dit in onze eigen database zou komen, helaas was er maar weinig animo voor of het werd veel te duur.

Welke optie bedoel jij nu precies om in te bouwen? (je mag eventueel even een link/screenshot sturen)
Ik bedoel gewoon een veld ONDER het huidige veld (in je profiel) waar je je spritmonitor nummer moet invoeren.
Daaronder dan dus een extra veld voor bijvoorbeeld je autoweek nummer (autoweek heeft een zelfde site (https://www.autoweek.nl/verbruiksmonitor.php) voor verbruik bij te houden).....

Snap je wat ik bedoel?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Klopt! De vraag van @Wacky is meen ik of dit ook kan worden geimplementeerd voor andere verbruiksmonotors zoals die van Autoweek.
Zelf ken ik van andere autofora alleen de weergave van Spritmonitor
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
@Wacky heb je bij autoweek (forum) dan ook net zo een plaatje als wij hier gebruiken van spritmonitor?

Zie dat nergens terug op het Autoweek forum en ik kan niet zomaar data van een pagina uitlezen namelijk. Dat plaatje van het gemiddeld verbruik laden wij gewoon in via de spritmonitor website.
Geen idee eigenlijk. Ik ken het niet maar wil het eventueel gaan gebruiken. Maar als t lastig is, gewoon lekker niet doen . Dan ga ik eventueel spritmonitor gebruiken. Ook al is mijn Duits belabberd.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Ik ben er zeer content mee. Je kunt ook heel mooi je verbruik vergelijken met dat van anderen met dezelfde auto
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!