SpritMonitor.de

Mijn vraag is simpel: wie gebruikt er spritmonitor.de om zijn brandstofverbruik te registreren, en heeft een Android telefoon?

De reden waarom ik dit vraag, is dat ik op dit moment bezig ben om een app te maken voor Android toestellen om eenvoudig een tank registratie te kunnen toevoegen aan spritmonitor.de, en daarvoor zoek ik een aantal testers :)

Dus, heb je een account op spritmonitor.de, gebruik je Android op je telefoon en zou je deze app willen testen? Dan hoor ik dat graag!

UPDATE eerste versie beschikbaar!
--------------------------------------------------
Bij deze de eerste test versie van SpritMonitor, de android client voor SpritMonitor.de Dit is natuurlijk de eerste versie die ik vrijgeef aan een beperkte groep om te testen, dus wees aub niet teleurgesteld als het niet werkt op je telefoon...

Kom je problemen tegen of heb je misschien goede ideeen om toe te voegen, laat het dan vooral weten! Bij bugs graag een zo uitgebreid mogelijke beschijving, zodat ik het probleem goed kan verhelpen :)

Download hier: SpritMonitor

Known bugs:
- Na openen applicatie en invullen gebruikersnaam en wachtwoord voor Spritmonitor, laad de lijst maar geeft hij ook aan dat inloggen mislukt is. Druk dan even op settings en dan op back (soms 2x), dan kan de applicatie gebruikt worden. (Tenzij je inloggegevens natuurlijk echt niet kloppen, haha)

tips:
- Als de applicatie niet geinstalleerd kan worden, kijk dan even in je instellingen of je 'onbekende bronnen' mag installeren. Omdat deze app nog niet op de market staat, is hij automatisch 'onbekend'.
- Eenvoudige manier van installeren: de apk e-mailen naar je gmail account, en deze openen op je telefoon.
 
Kijk, dat is leuk zeg! Ik moet nog even wat aanpassingen doen, nu toont de app alleen maar gegevens maar kan je nog niks invoeren.

Zodra de eerste werkende versie beschikbaar is, maak ik graag gebruik van jullie :)

Ik zal binnenkort ook eens screenshots neerzetten hier
 
Kijk, dat hoor ik allemaal graag! Ik heb het nu functioneel werkend, en de meeste grote bugs eruit gepoetst (voor zover ik heb kunnen testen). Nu nog even een paar icoontjes toevoegen voor de sexyness, en dan geef ik jullie een download link :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!