Spraakbesturing VW Polo 6R

euh.. er is dacht ik al wel een topic over hoe je dat kunt instellen ;)
maar dan moet je dacht ik je eigen commando's opnemen ;)
zal wel even kijken of ik 'm weer terug kan vinden voor je!

btw kan dit ook met een touch adapter of kan dat alleen met de pairing adapter?
ik gebruik nu momenteel voor spraakbesturing gewoon een app op m'n telefoon :cool:

*edit*
GEVONDEN! Big Grin
klik hier ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
ik gebruik gewoon de pairing adapter en niet de touch adapter...
werkt goed :) alleen ik moet alle commandos in het duits doen...je kunt dus opnemen?
zat al beetje in dat topic te kijken maar het ging me meer om dat je alles in het engels/nederlands kunt doen ipv alleen het bellen (topic ging over labels maken om een persoon te kunnen bellen)

je kunt namelijk commandos opgeven zoals Music, navigatie, radio maar eigenlijk wil je dit in het NL/EN
 
hmm.. mijn fout, ik dacht dat je dat bedoelde namelijk :oops:
maar dan is 't nog even wachten of iemand 't hier weet of anders de dealert even vragen ;)
succes nog iig!
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!