Sportuitlaat

Bomo42

Premium lid
214
75
77
Hallo ik wil graag een dubbele sportuitlaat voor mijn polo 1.8 tsi gti dsg 2017.
Dus een dubbele uitlaat aan beide kanten van de auto.
Mijn vraag is welke kan ik het beste nemen.
Zo iets als op deze foto

Mvg Bob
 

Bijlagen

  • SU100312Z101RSP-Sportuitlaat-Ulter-Alfa-Romeo-GIULIETTA-2010-.jpg
    SU100312Z101RSP-Sportuitlaat-Ulter-Alfa-Romeo-GIULIETTA-2010-.jpg
    29.3 KB · Weergaven: 30
Volkswagen  Polo gti  1.8 tsi gti 220 pk 6C 
Ik las in een ander topic dat er geen genoeg ruimte is voor de einddemper waardoor de einddemper verwijderd moet worden. Persoonlijk vind ik het goed hoor :) beter geluid. Als je maar je midden demper behoudt

Persoonlijk vind ik onder een Polo GTI links/rechts uitlaat 'te lelijk' is gewoon niet origineel. Zelf een MK6 GTI gehad met Milltek downpipe geweldig geluid. Ik zou eerder zo iets nemen (full milltek of alleen vanaf de midden demper tot aan einddemper milltek).

Is zelfde als een Golf 6 GTI met 2 links 2 rechts uitlaten (als een Golf 7R) deze zie ik ook zo vaak rijden is te grappig om te zien Big Grin maar smaken verschillen hé..
 
VW Polo AW |  Highline Business R  95PK 
  • Leuk
Waarderingen: Bomo42 en Mikie
Beetje onduidelijk
Gaat om om geluid maar denk dat ik voor 1 dubbele uitlaat ga of 1 enkele.
Welk merk en type raden jullie aan
Beetje onduidelijk; bedoel je nou met enkele, een "enkele dubbele", dwz 2 pijpen?
Ik heb een Milltek non resonated catback en ben erg tevreden.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Zie post #79

 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
ik zelf heb van mijn 1.8 gti alleen mijn midden demper verwijderd.. echter vind ik dit nog steeds niet genoeg dus zit ook te denken aan een sport eind demper of gewoon de einddemper weg halen Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 turbo 192 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Bomo42
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!