Sportstuur

Ik zeg doen, is een mooi stuurtje, daniel heeft er onlangs dacht ik ook zo een gemonteerd, kijk maar eens naar t resultaat ;)
Oh en wel of geen mf knoppen, doe wat voor jou goed voelt ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Goed om te horen, ja, ik denk dat WEL of GEEN MF toch een persoonlijke keuze is, en ik vind het eigenlijk wel mooier zonder :) Vandaar.

Zal het resultaat ook posten :) Heb voor vanmiddag al een afspraak kunnen maken
 
Hehehe het stuur bevalt erg goed :) ik zeg doen :) let er wel op dat de airbag en de kabel niet past op een bm. Dus dit moet aangepast worden anders geen claxon :)

groet daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Je bedoelt dat stuk aluminium waar je duimen komen als je normaal je stuur vast houdt? Dat bestaat uit één stuk, misschien zie je het net niet op de foto, maar de twee delen (links en rechts) zijn bovenlangs met elkaar verbonden. Dit past naar mijn weten niet op een normaal stuur..

En normaal gesproken vervang je de aluminium frame door één met knoppen om er een MF stuur van te maken (natuurlijk met wat rekenkracht in een doosje binnenin je stuur.
 
Weet iemand toevallig of die mooie aluminium V-vorm aan de zijkanten van het stuur ook los te koop zijn voor een Polo stuur zonder MF-knoppen?

Ik heb die stukjes in volledig chrome look gekocht van ebay, moet nou alleen wel even mn stuur demonteren of de airbag eruit halen om t te kunnen monteren Stick Out Tongue
Maar zijn zeker wel los te koop, even goed zoeken ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!