Sportstoelen in een polo blue motion?

Mijn vrouw heeft in januari een witte bm gekocht en we zijn zijn zo tevreden dat ik er ook een wil. Ik heb alleen wat problemen met de stoelen. Bij de dealer krijg ik echter te horen dat er voor de bm niets mogelijk is met de stoelen.

Ik ga leasen dus wil graag bij een dealer of bedrijf regelen om sport stoelen erin te plaatsen. Dat valt echter nogal tegen om bedrijven te vinden. Iemand ervaring hiermee?
 
welkom Jaap

je zou op ebay of op marktplaats kunnen kijken voor en gti interieur en dat er in laten zetten en je bm interieur bewaren als je hem weer moet inleveren
je mag wel een foto plaatsen van de bm heb je er nog wat aan verandert


groeten ger
 
Dank je voor jullie snelle reactie. Ik zal eens zoeken op ebay en marktplaats. Ik had gehoopt dat de dealer iets zou kunnen regelen met een nieuw gti of highline interieur.
 
Ger, de auto van mijn vrouw hebben we niet aangepast. Standaard witte bm ziet er trouwens al goed uit.

Qua interieur van de nieuwe polo zal ik ook eens kijken bij bedrijven voor aangepaste stoelen.
 
Dank voor jullie reacties.

Bij dealer in Eindhoven toch gelukt om gehele interieur te laten vervangen voor nieuw lederen highline. Half augustus staat ie klaar.

Ook nog 17 inch mag iguan. Iemand bekend mee?

En chromen lijst van highline in grill, zag er wel sjiek uit.
 
Hallo Jaap,

Krijg jij geen problemen met je garantie? Mijn dealer zegt dat ik het interieur van de tsi van mn ouders niet in mijn bm kan bouwen ivm andere airbags? Dan vervalt onze garantie. Ik hoop dat jij mij uitsluitsel kunt geven.

Groet, Guido.
 
Ik koop de polo nieuw bij de dealer en zij vervangen het interieur. Volgens verkoper doen ze dat vaker, lijkt me dus geen probleem.

Wel is het zo dat in bm hoofdairbags in stoel zitten, misschien niet in tsi?
 
kost ongeveeer 1000 euro per stoel? naja als je zo'n highline set overneemt dan kost het ongeveer ook wel 1500 euro maar je bent altijd wel goedkoper uit dan apart stoelen erin zetten
 
KYC zei:
kost ongeveeer 1000 euro per stoel? naja als je zo'n highline set overneemt dan kost het ongeveer ook wel 1500 euro maar je bent altijd wel goedkoper uit dan apart stoelen erin zetten

Inderdaad. Je komt altijd voordeliger uit met highline of gti interieur en bovendien heb je dan ook andere deurpanelen en achterbank. Als je rugklachten hebt wordt het natuurlijk een andere zaak...
 
Gelukkig geen rugklachten, maar wel last van de standaard bm stoelen. Stoelen zijn trouwens altijd trendline stoelen, ook in bm comfortline.

Ben ook bij Savas in zaltbommel geweest, hadden ook een mooie aanbieding, voor wie interesse heeft: ze halen stoelen en achterbank uit, vullen de kussens op jouw maat en bekleden met leder, je kan dan zelf geheel samenstellen met eigen accenten etc.

Ik wilde gewoon goede steun in de voorstoelen en zwart leder, dit zou op 1500 euro uitkomen. Als dealer in Eindhoven niet geheel interieur zou kunnen vervangen zou dat mijn keus zijn geworden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!