Sportpedalen

Wie van jullie heeft sportpedalen en waar heb je ze besteld? Via de dealer (dus de originele van vw) of andere?

Ik had eens gezocht naar die RVS Sportpedalen maar die lijken me net hetzelfde als de originele van VW? of is er toch verschil (ev aluminium dat meer blinkt ofzo?)?


bedankt!
 
gewoon via de dealer kopen of via Autostyle ofzo...maken weinig uit denk ik misschien dat de rubbertjes op de sportpedalen wat beter zijn van de dealer...maar die van autostyle zijn ook niet slecht lijkt mij
 
wel, ik had hem dus de dag voor HakanC besteld dus da zou ong dezelfde levertijd moeten zijn, maar bij mij geen grote aanpassing( bij hakan wel); Hij had bericht gekregen dat de leverdatum eind Maart was, klopt? Dus dan zou dat bij mij ook zoiets moeten zijn.

(bij de bestelling zeiden ze eind Maart, tweede week van april) maar ik ga volgende week es bellen want mijn dealer stuurt mij geen brieven :)
 
Contact gehad met de dealer...

Mijn Polo 6R wordt gemaakt in week 9 (nu dus)
Wagen wordt in Brussel verwacht tegen 28 Maart...
Auto wordt tegen 4 april bij de dealer verwacht...
En aangezien ze daar heel veel nieuwe wagens staan hebben die in orde gebracht moeten worden kan het zijn dat ik hemdan pas de tweede week van april heb, daarom dat het in orde maken zoveel tijd kost (dealer zei da hij ging proberen de mijne wat vroeger op de planning ging zetten maar dat zeggen ze volgens mij tegen iedereen Stick Out Tongue). Ik heb er wel bij vermeld dat ik de hele tijd zonder auto zit, mss doet hi jdan dan wel echt in mijn geval Stick Out Tongue. maar voor 15 april rij ik er zeker mee zei hij..

Het aftellen kan beginnen, nog max 44 dagen!! :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!