sportpedalen

Huzaar

Actief lid
164
66
34
Heeft al iemand die de nieuwe Polo AW heeft gekregen, geprobeerd (originele) sportpedalen erop te zetten?
En dan vooral de voetsteun bij de DSG7?
 

Bijlagen

  • 20190105_150440.jpg
    20190105_150440.jpg
    822.6 KB · Weergaven: 114
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Zal helaas niet gaan die voetsteun, kan alleen op oa Golf, want die zijn origineel al voorzien van een harde kunstofplaat.

Daar kwam ik dus ook achter. Toch wordt dit door die Duitse site aangeboden als passend op de AW.
Dat klopt wel voor de pedaalkappen, al is het op het gaspedaal zetten niet bepaald even gedaan. Ik heb er de garage voor moeten inschakelen.
Maar nu zitten ze er goed op, zoals je kunt zien op de foto
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Dan maar toch de orginele bestellen via de vw site.. 225,- incl montage

De pedalen besteld op Duitse website, zijn de originele VW-pedalen, alleen excl montage. Deze site levert alleen maar originele producten.
Als je ze zou bestellen via een Duitse VW-dealer, zijn ze ook maar € 114 (dan dus ook excl montage). Pon is gewoon duur!
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Oke maar je voetsteun past niet dat is ook weer wat. mischien incl montage dat ze het netjes passend maken?

Prijs is wel goed van de duitse site hebben ze nog meer leuke spullen voor de aw?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95PK DSG HIGHLINE 
Nee die voetsteun is niet aan te brengen, dat kan niet omdat er origineel geen voetsteun inzit. Je kunt de set wel bestellen zonder voetsteun, maar dan kost ie bij de AHW-shop 102.50. Waarom dat prijsverschil, weet ik niet, VW-productnummer is hetzelfde. Deze pedaalkappen zijn niet alleen toe te passen op de Polo,maar ook op andere VW-modellen. Daar zou die voetsteun wellicht wel gemonteerd kunnen worden.

Alles wat VW heeft, kun je zien op de ahw-shop. Als je het productnummer invoert op de nl vw-site, zie je wat het prijsverschil is.
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
VAG Autohaus Vortkamp, net over de grens bij Glanerbrug, kan ook VAG onderdelen en accessoires leveren, veel goedkoper dan bij de Nederlandse dealers, met name die van de Pon Groep.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Dan maar toch de orginele bestellen via de vw site.. 225,- incl montage

Schandalig duur voor een paar kappen.
Ik heb gelukkig die originele sportpedalen van een schade Polo kunnen kopen ergens bij een auto sloperij in Friesland voor een half barkie:mrgreen:
Waarschijnlijk hadden ze geen idee wat die dingen bij de dealert kosten:eek:
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!