Sportonderstel?

Beste forum lezers.

Ik zie in verschillende berichten dat jullie het hebben over een sport onderstel.
Ik heb zelf de 1.2 tsi 90pk 3 weekjes geleden gekocht... maar weet niet of ik dus danig een sportonderstel heb.

aangezien ik in mijn vorige topic vroeg om 16/ 17 inch velgen. vroeg ik me even af wat de combinatie doet etc.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Met vriendelijke groet,


Robbert.
 
Moet je ff parkeren naast een andere Polo 6R. Als die van jouw lager is, heb je een sport onderstel :).
Ga dan wel naast eentje staan waarvan je zeker weet dat die geen sportonderstel heeft ;)
Of juist naast een waarvan je zeker weet dat die het wel heeft. Steek je er niet bovenuit, dan heb jij ook een sportonderstel.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
weet je niet wat erop zit? 2e hands gekocht dan? Dealers kunnen ook de optielijst uitdraaien voor je, weet je precies wat je wel en niet hebt

Ik heb de auto 15 januari gekocht nieuw bij de dealer a point te amsterdam... daar heb ik zo'n voorraad model gekocht nieuw... dus weet het niet precies.

als ik mijn rijbewijs weer terug heb moet ik toch terug want mijn schakelpook (2013) die kleine dikke krast heel erg... en via garantie krijg ik een nieuwe

en dan vraag ik ook gelijk de optie lijst wel even...
 
Ik heb ook een voorraad auto gekocht in januari. Nou vroeg ik me af of het verschil tussen het standaard- en het sportonderstel alleen de hoogte van de vering is of dat er ook andere schokbrekers onder zitten?
 
Oke, duidelijk. Ik heb de auto net een maand en om nou gelijk te investeren in een paar schokbrekers is me net iets teveel van het goede. Ik had hiervoor een Golf V GTI, maar het onderstel van de polo valt me erg mee. Nou ben ik nog netjes aan het inrijden en nog niet echt bezig met het steviger bochtenwerk ;) Het gaat me vooral om het feit dat de auto zo hoog op zijn poten staat.
 
Ja, ik had al gelezen over de Eibach pro set. Maar niet iedereen is er even enthousiast over ism de standaard schokbreker.
(ik hoop niet dat ik het topic kaap trouwens, maar volgens mij sluit het wel aan)
 
Ik heb zelf 17" met de Eibach Pro street verlaginsveren voor 25mm achter 30mm
Het rijgedrag is zeker een verschil, voor mij positief.
qua bochtenwerk ligt en rijd hij perfect!
enige nadeel is dat hij wel redelijk ver uitveert en dat je bij elke drempel in een woonwijk er met max 15km/h overheen moet omdat je anders de onderkant van je bumper raakt.

mijn advies is dat wanneer je toch wat comfort wilt hebben tijdens het rijden en niet elk steentje op de weg wilt voelen niet voor deze set meot gaan.
maar als je juist van het "sportieve rijden" houd moet je dit zeker doen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!