Sport onderstel

dann

Actief lid
160
41
37
ik heb een vraag:

ik heb een polo 9n highline 1.4 16v (b.j. 2002)
en ik wil die verlagen, ik heb hier en daar leuke verlaag veren gezien, maar ze schrijven er elke keer bij, als je een sport onderstel heb dan valt de verlaging minder uit, dus dan wordt de auto minder verlaagd met die veren dan dat ze aangeven?

maar hoe kan ik zien of mijn auto een sport onderstel heeft? of is het bekend bij de modellen?
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
Als je wagen al standaard een sportonderstel heeft, wil dat zeggen dat hij fabrieksaf zo'n 1,5cm lager ligt dan een standaard wagen. Je zou dus zeggen als je alleen zou gaan verlagen met andere (kortere) veren hij dus nog ietsje lager zou komen te liggen, maar dat ligt ook het merk veren dat er aan onder komt.

Bij een sportonderstel zijn je sckokbrekers dus een stukkie korter dan de standaardschokkers.
 
Polootje zei:
Als je wagen al standaard een sportonderstel heeft, wil dat zeggen dat hij fabrieksaf zo'n 1,5cm lager ligt dan een standaard wagen. Je zou dus zeggen als je alleen zou gaan verlagen met andere (kortere) veren hij dus nog ietsje lager zou komen te liggen, maar dat ligt ook het merk veren dat er aan onder komt.

Bij een sportonderstel zijn je sckokbrekers dus een stukkie korter dan de standaardschokkers.


ja ok, dus ik moet gaan vergelijken? met andere 9n's?

maar het is niet zo van "een 1.4 16v heeft standaard een sport onderstel" of niet.... ?
want ik dacht dat een sportline dat wel had?? toch??
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
Een sportline heeft idd al fabrieksaf een sportonderstel, dat klopt. Maar een 1.4 16V heeft dat zeker niet, tenzij de 1e eigenaar bij aanschaf dat wel wilde...dat was volgens mij een optie, maar bij de sportline is dat al standaard.

Ik zou zeker gaan vergelijken als ik jou was, dan zie je het verschil zo ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!