spoiler polo 9n

Goede middag, Ik heb een vraagje. Ben momenteel aan het rondkijken voor een leuk spoilertje voor mijn polo 9n uit 2003. Nu heb ik er een gezien waarbij het 3de remlicht in de spoiler zit. Heb gehoord dat daarvoor het huidige remlicht moet worden gebruikt. Weet iemand wat er met de lege ruimte gebeurd waar het remlicht nu zit als ik de spoiler hier op plaats? Marktplaats.nl - Nieuwe spoiler voor Polo vanaf 2002 (origineel Volkswagen) - Volkswagen-onderdelen Komt hier geen vocht in of blijft dit een lelijk open gat??

Van lekkage kan geen sprake zijn met een votex dakspoiler tenzij je de handleiding niet volgt. De spoiler zelf wordt volledig met kit verlijmt op de achterklep en de het remlicht kan je gewoon met schroeven zoals dit orgineel in de achterklep ook zit aandraaien.

Oke, helaas krijg ik geen reactie terug van degene die de spoiler op marktplaats heeft gezet. Dus weet ook niet of de montage kit erbij zit. Hopelijk krijg ik snel een reactie en anders zal ik verder moeten kijken.

Ik kan je nu al vertellen dat als er ik bij zit deze niet goed meer is. De spoiler uit de advertentie komt van een magazijn van een VW dealer. Maar dit is geen probleem hoor ;-) Je kan bij de beter bouwmarkt perfect kit kopen

Oke, maar deze spoiler komt dus over de plek van de huidige 3e remlicht heen?? Daar krijg je dus als je hem goed afkit geen problemen met vocht?

Gaat prima! Ik heb de oude spoiler van Maik overgenomen.
Goed de kit resten verwijderd, genoeg kit erop en klaar. Nog geen druppel binnen gehad.
Het remlicht demonteren is snel gebeurd. Monteren in de nieuwe spoiler ging ook snel. Kabeltje erin klikken en klaar.

Volkswagen  9N3 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!