Spoierlipje Polo BM

Hallo allemaal, 
Heb net met mijn witte Polo BM een steen geraakt op snelheid en nu hangt mijn rechter voor sideskirt van mijn bumper los en is gescheurd. Iemand enig idee wat zo een nieuw stukje kost(gespoten en gemonteerd etc.)? Vrees dat dit geen goedkope zaak wordt.
Hoor graag! Grt
 
Ger,

Dank voor je antwoord.
Het lipje is niet gescheurd maar hangt los en ik kan het niet terug duwen. Zit een ander wit stukje tussen. Maar ik heb het even goed bekeken en volgens mij als je dat lipje los kunt krijgen en je kan hem spuiten en dan weer vastkitten is het klaar... Denk alleen niet dat het zo gaat lukken!

Ik ben zelf niet handig dat ik dit kan oplossen. Ik zit er wel even mee...
Is er iemand die een kostenindicatie kan geven aan wat ik moet denken?2/300E of is het meer/minder? Dank je!
 
yvonne1980 zei:
Ik weet niet of het kan maar als mijn bumperlipjes aan gort liggen,overweeg ik een gewone bumper.
De lipjes zijn 7.5 cm vanaf de grond.

Volgens mij bedoelt hij de overgang van side-skirt naar bumper. Als de zwarte lip die jij bedoeld er bij hangt gaat ie eraf ik snap sowieso het nut niet?!
 
Nou vandaag maar eens op pad gegaan in volgorde dat ik langsgegaan ben(kwam vanuit eindhoven dus ben in 2 steden geweest ;) )...

1e schadehersteller: 225E voor nieuwe lip inclusief montage + spuiten
1e dealer: wilden hem gratis proberen terug te zetten en dan moest ik zelf bijlakken. Terugzetten gelukt echter niet meer te maken -> conclusie nieuwe lip gespoten en gemonteerd -> 150E
2e dealer(mijn normale waar hij in onderhoud is): nieuwe lip gespoten en gemonteerd -> 180E
2e schadehersteller: nieuwe lip gespoten en gemonteerd -> 125E

Bij de laatste heb ik een afspraak gemaakt, ze hadden er op het moment 2 staan die hetzelfde probleem hadden en hadden er al vaker gehad.

Eigenlijk was het idee, nadat ik bij de eerste dealer geweest, om het bij mijn eigen dealer te laten maken maar daar deze 30E meer vroeg ben ik nog even een paar deuren verder gaan kijken. Ten opzichte van de 1e dus 100E bespaard.
Als het geen verzekeringswerk is, kan ik per heden aanraden bij diverse herstellers/dealers prijzen op te vragen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!