Spiegelkappen en deurklinken wrappen?

Is het te doen om spiegelkappen en deurklinken te wrappen? De spiegelkappen zijn volgens mij niet zo een probleem, deurklinken volgens mij wel? Ze zijn nu allen ongespoten (zwart mat plastiek), wil ze graag glanzend zwart zoals de rest of int carbon.
 
Volkswagen  Polo 2012  1.2 TDI 
Wat ik heb begrepen van het bedrijf die mijn dak heeft gedaan is dat de spiegelkap in 2e gewrapt moet worden ipv de hoek die erin zit. Geen idee of dit waar is...
 
Volkswagen polo  6R  1.2 TSI 
Is makkelijk te doen, je moet alleen een goede wrapfolie nemen van 3M 1080..
Carbon is wat lastiger omdat dan de print makkelijk vertekend bij het wrappen, als je dat wilt kun je beter Dippen, maar daar heb ik geen ervaring mee......
 
volkswagen  polo 6R  1.2 TSI 77Kw 
Ik heb vorig jaar een wrapcursus gevold. Idd belangrijk om goede folie te nemen zoals 3M. Bij carbon is het ietsje moeilijker omwille van de lijntjes zeg maar, maar na het wrappen de wagen gewoon in de zon zetten en dan trekt zich dat wel vrij goed recht. Ik heb met een vriend zijn spiegelkapjes van zijn fiesta gedaan in carbon. Dit hebben we gewoon uit 1 stuk folie gedaan. Het is idd niet zo simpel maar als je de folie hier en daar warm maakt met een heatgun lukt het wel best.
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!