Spelen mensen op PC nog spellen ? :D

Na MW2 ben ik eigenlijk een beetje gestopt met gamen op de PC, Black Ops vondt ik tegenvallen, en de laatste MW release heb ik niet eens gekocht.
Laatste tijd beetje aan het pielen met Forza op de Xbox, alhoewel ik die ook zeker al 4 weken niet heb aangeraakt :)

ps witalik woondje jij vroeger in Hoogvliet?
 
Na MW2 ben ik eigenlijk een beetje gestopt met gamen op de PC, Black Ops vondt ik tegenvallen, en de laatste MW release heb ik niet eens gekocht.
Laatste tijd beetje aan het pielen met Forza op de Xbox, alhoewel ik die ook zeker al 4 weken niet heb aangeraakt :)

ps witalik woondje jij vroeger in Hoogvliet?

Je kunt beter MW3 dan MW2 spelen, geen last meer van tubers, veel minder gedoe met choppers etc, tis wat meer speelbaar allemaal.
 
Na MW2 ben ik eigenlijk een beetje gestopt met gamen op de PC, Black Ops vondt ik tegenvallen, en de laatste MW release heb ik niet eens gekocht.
Laatste tijd beetje aan het pielen met Forza op de Xbox, alhoewel ik die ook zeker al 4 weken niet heb aangeraakt :)

ps witalik woondje jij vroeger in Hoogvliet?

Licht eraan Big Grin ! en btw MW3 is weer een super opvolger voor MW2 ! ik zou hem zeker testen als je 2 ook goed vond.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!