Spelen mensen op PC nog spellen ? :D

Naar aanleiding van het playstation topic ben ik benieuwd of er ook nog mensen spelen via de PC ?

Ik zelf speel sinds eergister weer Modern warfare 3 , speel wat minder battlefield nu

En sowieso ook Lord of the Rings Online (MMO)

Misschien kunnen we elkaar adden via Steam of iets dergelijks toevoegen Big Grin
 
L.A. Noire
Mass Effect 2
Fable 3 (ben even gestopt met Fable moet weer de draad oppakken)

Final Fantasy XIV Online (kost ongelofelijk veel tijd...weet nog niet of ik er mee verder ga)
 
Heb laatste tijd niet veel tijd meer om te gamen, maar enige dat ik (nog steeds) af en toe speel is Counterstrike Source, dit is het enige spel dat mij door de jaren heen is blijven boeien :) (wel meestal in teamverband met kennissen + voice)
 
Ja hoor, zie mijn reactie in het Playstation-topic :lol:

Vandaag is L.A. Noire - The Complete Edition binnengekomen, en zojuist geïnstalleerd. Wat dat betreft ben ik niet zo heel rouwig om het huidige, slechte weer Big Grin
En de pre-orders voor Max Payne 3, Hitman:Absolution en Bioshock:Infinite zijn ook al geplaatst...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Yeah zeker actief op PC (ofja.. actief actief.. ik probeer wel eens te spelen ;) )
Maar ik speel alle COD games, maar de laatste tijd vooral MW3, CoD2 en heel soms MW2 gezien vrienden van mij 3 nog niet hebben ><
Ik heb BF3 ook, maar de multiplayer valt me tegen... In ongeveer alle gevallen is mijn nickname: sdu7cb dus add me!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!