Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb in mijn Polo die Helix E62C en ik kan zeggen ze spelen heel goed! Afhankelijk van welke radio je hebt steken ga je betere bas hebben.
Toen ik ze stak had ik nog een originele radio steken, maar sinds vandaag heb ik een aftermarktet steken die ook wat meer vermogen levert en nu spelen de boxen weer harden en meer bas.
Die Helixen zijn bij de betere om onversterkt te spellen. Ik heb echt nog nooit betere speaker gehoord die zonder versterker zo goed spelen en ik heb er nochtans al veel horen spelen. Helix speakers zijn ook niet duur maar is zeker en vast een aanrader.
Rockford fosgate is niet slecht, maar duurder vgl met Helix. Die RF zie ik dat ie 269,- is, mijn Helix setje heb ik 125,- betaald.
Alles is afhankelijk wat je van plan bent, speakers op de radio aansluiten en klaar of er een versteker tussen zet.
Bvb de Helix is 60w RMS en 180w piek en die vn RF 100 rms en 200 piek. Als je radio dan maar bvb 50rms en 160piek geeft ga je de meer Watt er niet uithalen.
Ik zou je speakers zo goed mogelijk afstellen (qua vermogen) op je radio tenzij je er natuurlijk een versterker tussen steekt.
Welke radio heb je steken?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.