Speaker

Hi Polo liefhebbers!

Ik heb recent gemerkt dat wanneer ik mijn Polo GTI AW (2020) in de sportstand zet en richting de 4000 toeren ga, er aan de rechterkant (bij de passagierszijde) bij de A-stijl (pilaar) een hoge, vervelende toon te horen is. Ik vermoed dat de tweeter niet meer goed functioneert. Is dit überhaupt iets dat vervangen kan worden? En kan dit relatief goedkoop opgelost worden?"

Tijdens het luisteren naar muziek zijn er eigenlijk geen problemen te horen.

Volkswagen  Polo GTI AW 
Excuus voor het niet melden. Inderdaad is het de soundaktor (hoe je het ook mag noemen XD) die door je speakers doorheen gaat. Maar dat is het juist, speaker zorgt voor een vervelende buzz toon.
Dacht dat je die via obd eleven/vcds kon aapassen/verwijderen?

Volkswagen  Polo 6r 
Dacht dat je die via obd eleven/vcds kon aapassen/verwijderen?
Ja dat kan blijkbaar maar ik heb er geen last van als het op eco of normaal staat de motorgeluid.

Het is alleen als ik even snel wil switchen naar sport zonder individueel mode aan te passen.

Volkswagen  Polo GTI AW 
Ja dat kan blijkbaar maar ik heb er geen last van als het op eco of normaal staat de motorgeluid.

Het is alleen als ik even snel wil switchen naar sport zonder individueel mode aan te passen.
Zou het lekker uitzetten persoonlijk, als je toegang hebt tot obd eleven of vcds lekker doen

Volkswagen  Polo 6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!