Speaker op versterker of op radio?

Goedenavond,

Ik heb in mijn polo een jaartje geleden een subwoofer geplaatst excalibur 1200 watt met een versterker van venom van 1600 watt, nu wil ik graag een hoedenplank maken voor wat extra speakertjes. Alleen nu is mijn vraag moet ik de speakers van de hoedenplank aansluiten op de 4 kanaals versterker of op mijn radio?

Mvg,
Patrick
 
Volkswagen polo  Polo 9n3  1.8 200 pk 
ik neem aan dat je al een een dubbele tulp kabel naar je radio hebt liggen? Dan moet je ze gewoon op je versterker aansluiten, scheelt ook kabels door de auto heen trekken.

Als je een beetje deftige speakers hebt dan klinken ze sowieso beter door de versterker heen.
 
Volkswagen  6R  1.2 60pk 
ik neem aan dat je al een een dubbele tulp kabel naar je radio hebt liggen? Dan moet je ze gewoon op je versterker aansluiten, scheelt ook kabels door de auto heen trekken.

Als je een beetje deftige speakers hebt dan klinken ze sowieso beter door de versterker heen.
Als je het zo aanpakt ga je een rare setup krijgen. Dan zitten je voorspeakers aangesloten op de radio en je hoedenplankspeakers/sub op de versterker. Dat is net alsof je op een festival heel de avond met je rug naar het podium gaat staan....

Ik zou zeggen koop een goede monoblock of een 2 kanaals versterker erbij voor je sub en sluit je voorste speakers en de hoedenplank speakers op die 4 kanaals versterker aan.
 
Polo  6c  Verkocht 
Heb dat jaren lang zo gehad.
Zolang de de lagere tonen maar achter houd en hoog uit voor merk je daar niks van. En afhankelijk van je headunit kan je hier ook wel wat in filteren.
Heb het meer over geluidsterkte e.d. er gaat dan veel meer geluid van achter dan van voor komen als je achter gaat versterken en voor niet... geluid hoort van voor te komen
 
Polo  6c  Verkocht 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!