Speaker aanleggen achterdeur

Goedenavond,
Ik wilde een 2 speakers aanleggen in mijn vw polo gti 9n3, het is een 3 deurs dus zitten waar normaal de achterdeur zit geen speakers, ik wil deze wel aanleggen (er zitten ook speakergaten in mijn deurpaneel) dus had ik mijn deurpaneel verwijderd, alleen nu zit er helemaal geen speakergat achter m'n deurpaneel waar ik hem aan vast kan zetten zoals bij de voordeur. (Zie foto). Iemand een idee om zoiets op te lossen?
 

Bijlagen

  • 20210510_192837.jpg
    20210510_192837.jpg
    2.3 MB · Weergaven: 20
Volkswagen polo  Polo 9n3  1.8 200 pk 
Denk dat je nog wat nodig hebt

 
Denk dat je nog wat nodig hebt

Ja speakerringen? Maar daarmee los ik mijn probleem toch nog niet op? Want die speakerringen monteer je toch niet op je deurpaneel? Of heb ik het nou mis? Heb iets nodig waarmee ik mn speaker vast kan zetten want er zit geen gat achter m'n deurpaneel.
 
Volkswagen polo  Polo 9n3  1.8 200 pk 
6Q6 035 243 B (links)
6Q6 035 244 B (rechts)

Als je hierop googled kom je een foto van een zwart paneel tegen, deze hoort denk ik achter je deurpaneel
Ja maar dat paneel heb ik wel, alleen het lichtgrijze frame/paneel wat in je voordeur zit, zoals op de foto, om je speaker vast te maken met zo'n ring heb ik niet.
 

Bijlagen

  • 20210510_202125.jpg
    20210510_202125.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 11
Volkswagen polo  Polo 9n3  1.8 200 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!