Spatlappen

Grafik1JPG-1.jpg


Iemand al foto's tegen gekomen gemonteerd en wel? Zit er sterk over na te denken, deze te bestellen.
Enne zouden ze een beetje nut hebben, de zijkanten en achterkant van de auto zijn in no time smerig?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
TH@NKZzz Dave, ik bied mee.
Ik ben het met je eens, dat het niet echt mooi staat, maar ben dan wel van plan, om deze in de kleur van de auto te laten spuiten.
Dan valt het uiterlijk wel mee denk ik...
 
als je ze voor een paar eurie krijgt, is het best het proberen waard toch :) al is het maar voor de slechte maanden.. Jij hebt een witte auto toch? dan zijn ze zwart mischien nog wel het beste
 
Ik heb de "verkorte" originele voor spatlappen (art. 6R0075116) geplaatst. Helpt wel iets , maar na afgelopen weken zag de auto er verschrikkelijk uit.
De dealer raadde mij de "normale" af omdat ze al een paar keer schade aan spatbord hadden gehad nadat de spatlap tussen stoep en band was gekomen (bij achteruitrijden. De originele ("normale") schijnen erg lang te zijn. Achter heb ik geen spatlappen.
 

Bijlagen

  • 150920111556b.jpg
    150920111556b.jpg
    23 KB · Weergaven: 41
Oke dan, daar had ik nog niet aan gedacht, het raken van de stoep...
Denk dat de korte versie aan de achterkant geen nut heeft, dus gaat er nog eens goed over nadenken of ik dit echt wil.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!